Механізми та процедури за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень Луганської обласної державної адміністрації

Законодавством України передбачено ряд засобів, які дозволяють громадянам представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень державного органу.

      Реалізація прав на доступ до публічної інформації та на звернення здійснюється у певних формах, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про звернення громадян». Громадяни мають можливість знайомитися із публічною інформацією завдяки її систематичному та оперативному оприлюдненню в офіційних друкованих виданнях, на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет, на інформаційних стендах, будь-яким іншим способом, а також через її надання за запитами.

       Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звертатись до органів державної влади з пропозиціями, які можуть бути усними (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовими, надісланим поштою або переданими громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

      Пропозиція – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

    Керівництвом облдержадміністрації  систематично проводиться особистий прийом громадян, під час якого громадяни мають право звернутись із пропозиціями.  Графік особистого прийому громадян щороку затверджується розпорядженням голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації та оприлюднюється на офіційному веб-сайті.

    В облдержадміністрації постійно аналізуються звернення громадян, які надходять до установи під час особистого прийому громадян керівництвом, у ході роботи громадської приймальні, телефонної «гарячої лінії», а також безпосередньо від громадян у письмовій формі.  Та враховуються пропозиції, висловлені громадянами у зверненнях.

Додатково питання участі громадськості регламентується постановою Кабміну від 3 листопада 2010 № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики

Постанова Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 року № 976 “Про затвердження Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Останнє оновлення: 16.10.2019