Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
«Розуміючи необхідність створення громадянам комфортних та безпечних умов на період карантинних заходів, працівники житлово-комунального господарства області не тільки забезпечують населення необхідними для життя та функціонування ресурсами – водою, електроенергією, газо-, теплопостачанням, а й проводять санітарну обробку об’єктів. Проте, рівень розрахунків за житлово-комунальні послуги подекуди значно зменшився. Тож, підприємства ЖКГ не мають фізичної можливості розрахуватися за енергоносії, придбати дезінфікуючі засоби та засоби індивідуального захисту для працівників», – заявив директор Департаменту житлово-комунального господарства облдержадміністрації Віталій Сурай.
Він також наголосив, що Верховною Радою прийнято закон, яким передбачено заборону припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх не оплати або оплати не в повному обсязі на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 30 днів з дня його відміни. Також законом передбачено, що нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги на цей період забороняється.
«Держава робить усе можливе для мінімізації негативних для громадян наслідків введення тимчасових обмежень, пов’язаних із протидією коронавірусу. Сподіваюсь, що споживачі послуг, у свою чергу, розуміють, щобезперебійна робота підприємств ЖКГ напряму залежить від своєчасної оплати споживачами комунальних послуг», – зазначив Віталій Сурай.