Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
3 жовтня 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову № 798 «Про затвердження Порядку реєстрації паспортних документів іноземців та осіб без громадянства в пунктах пропуску через державний кордон».
Відповідно до Постанови, реєстрація паспортних
документів здійснюється у разі в’їзду іноземців, які є громадянами держав з візовим порядком в’їзду, або осіб без громадянства – на строк, зазначений у візовій інформаційно-телекомунікаційній системі, а в разі відсутності такої інформації – відповідно до відомостей, зазначених у візовій етикетці.
Також здійснюється реєстрація іноземців, які є громадянами держав з безвізовим порядком в’їзду, якщо вони прибувають до України на строк не більше ніж 90 днів протягом 180 днів, якщо інший строк не визначено міжнародними договорами України.
Крім того, у разі в’їзду іноземців або осіб без громадянства з метою транзитного проїзду територією України – на строк, визначений у проїзному квитку, а в разі відсутності квитка – на строк, фактично необхідний для перетинання території України на відповідному виді транспорту.
Реєстрація паспортних документів іноземців та осіб без громадянства в пункті пропуску відбувається шляхом проставляння в паспортному документі або імміграційній картці іноземця або особи без громадянства чи в інших документах, передбачених законодавством, відмітки «В’їзд».
Після цього відомості про іноземця або особу без громадянства вносяться до відповідного реєстру.
Відмітка «В’їзд», проставлена в паспортному документі або імміграційній картці, дійсна на всій території України незалежно від місця перебування чи проживання іноземця або особи без громадянства на території України.