Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Це та інші питання увійшли до порядку денного засідання громадської ради при облдержадміністрації. Його провів голова ради Сергій Тихоновський.
Проєкт Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2020 рік представив директор Департаменту економічного розвитку, зовнішньоекономічної діяльності та туризму облдержадміністрації Сергій Медведчук.
Він, зокрема, зазначив, що громадські обговорення проєкту були оголошені 13 листопада. Відтоді з документом можна було ознайомитися на офіційному сайті облдержадміністрації, внести пропозиції та зауваження.
Тож, протягом учорашнього засідання представники інститутів громадянського суспільства могли поставити запитання, які стосувалися програми соцекономрозвитку.
Також члени громадського ради розглянули два звернення. Перше з них стосувалося розподілу коштів додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я Луганської області.
З механізмом розподілу та затвердження цієї дотації присутніх ознайомила директор Департаменту фінансів облдержадміністрації Тетяна Анікієва.
На 2020 рік відповідний порядок розподілу між місцевими бюджетами Луганської області затверджено розпорядженням голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 28.11.2019 р. № 963.
Звернення щодо розширення Центру комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю Сєвєродонецької міської ради та створення сучасної системи соціальних послуг для дітей в
м. Сєвєродонецьку надійшло від матері дитини з інвалідністю.
За інформацією представників міськради та Центру, пошук нового приміщення триває. Зокрема, розглядається можливість реконструкції частини будівель у СОШ № 13 чи № 20, опрацьовуються інші варіанти.
На засіданні вирішено звернутися до міськради для включення відповідного питання до порядку денного сесії.