Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Навчальна поїздка для представників соціальної сфери й громадськості Луганської та Донецької областей до Одеси організована Програмою розвитку ООН в Україні.
Від Луганщини участь у заходах узяла заступник голови обласної державної адміністрації Ольга Лішик.
В ході семінару-тренінгу «Інтегрування технології кейс-менеджменту в систему соціального захисту населення в умовах реформ децентралізації» делегація зі східний областей вивчала досвід розбудови спроможності органів місцевого самоврядування та громадських організацій Одеси по розширенню спектру та якості надання інтегрованих соціальних послуг в умовах децентралізації.
Під час навчальної поїздки учасники ознайомилися з успішними практиками деінституалізації соціальних послуг (сервісів) для громади через співпрацю громадських організацій та органів місцевого самоврядування.
Вони відвідали «Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку» при Інституті реабілітації осіб з вадами психофізичного розвиту ім. Януша Корчака, комунальну установу «Соціальний центр матері та дитини», ознайомилися з презентацією щодо організації роботи з реабілітації та соціальної адаптації для дітей і підлітків з кризових та малозабезпечених сімей, вимушених переселенців з зони військових дій на Сході України тощо.
Інтерес учасників навчальної поїздки викликала презентація Центру інтегрованих соціальних послуг та ознайомча екскурсія до Центру надання адміністративних послуг. Крім того, вони взяли участь у засіданні круглого столу на тему: «Нові підходи в наданні соціальних послуг в системі соціальної підтримки населення».
«Зручним є не тільки прекрасно оформлений простір, а й наявність багатьох служб в одному місці. Так, ЦНАП, служба соціального захисту населення, ЦСССМ, оформлення біометричних паспортів, а в майбутньому – віддалені місця ПФУ, Центру зайнятості і багатьох служб міста розмістяться в одній будівлі. Приємно бачити якість сервісу, матеріально-технічне забезпечення, внутрішній і зовнішній дизайн Центру», – відзначила Ольга Лішик.