Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
У 2019 році до державної установи «Луганський обласний контактний центр» надійшло 16254 звернення.
З них з урядової «гарячої лінії» – 12874, з обласної «гарячої лінії» – 3380.
Збільшено кількість звернень з питань житлово-комунального господарства і соціального захисту населення: комунальна сфера – на 38,7 % (5315 проти 3789), соціальна сфера – на 13 % (5315 проти 4699).
На 2081 звернення фахівцями обласного контактного центру надано консультації та довідкову інформацію у телефонному режимі.
Звернення, що потребували письмової відповіді (14173), надіслано на розгляд: 88,3 % – до районних державних адміністрацій та виконкомів міст обласного значення, 7,1 % – до структурних підрозділів Луганської обласної державної адміністрації, 0,3 % – до територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, 4,3 % – до ПАТ «Луганськгаз».
Позитивно вирішено 23,7 % звернень. Переважній більшості заявників виконавцями надано роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про заходи, які необхідно вжити для вирішення порушених проблем (75,8 %). Близько 0,5 % звернень – анонімні, які не передбачали надання відповіді.
Найбільше звернень, які потребували письмової відповіді, стосувалися проблем міст Лисичанська (4628), Сєвєродонецька (2837), Рубіжного (1079). Серед районів це Попаснянський (1123), Кремінський (847), Старобільський (783), Новоайдарський (628), Станично-Луганський (534).
Головна проблематика звернень, надісланих на розгляд:
-соціальний захист населення – 5315, в т. ч. субсидії 3446;
-комунальне господарство – 5258;
-благоустрій та будівництво – 573;
-діяльність ОВВ, ОМС, посадових і службових осіб – 539;
-охорона здоров’я – 535;
-освіта і наука – 248;
-аграрна політика і земельні відносини – 213;
- діяльність підприємств і установ – 182.
У порівнянні з показниками минулого року вдвічі зросла кількість звернень, надісланих на урядову «гарячу лінію» через веб-портал Урядового контактного центру і урядовий веб-портал заявниками, які зареєструвались в особистих кабінетах на сайтах, – 542 і 97 відповідно проти 265 і 48 у 2018 році.