Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Пора відпусток та канікул для багатьох є часом туристичних подорожей, під час яких постає питання безпеки життєдіяльності.
Щоб відпочинок минув безпечно, без несподіванок, Мінекономрозвитку оновило рекомендації, зі змістом яких пропонується ознайомитись до початку подорожі, організованої туроператором.
Зокрема, при укладенні договору на туристичне обслуговування необхідно перевірити щоб:
- туроператор мав чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку http://www.me.gov.ua у розділі «Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр»);
- турагент мав чинний агентський договір, укладений з туроператором (актуальна інформація доступна на офіційному сайті туроператора, від імені якого агент реалізує турпродукт);
- в договорі на туристичне обслуговування були вказані заявлені дати вильоту та прильоту;
- в договорі на туристичне обслуговування була вказана інформація про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);
- готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі;
- були вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів;
- кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
- була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек.
У подорож обов’язково візьміть з собою:
- копію договору на туристичне обслуговування;
- оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
- контакти туроператора (турагента);
- контакти дипломатичної установи України країни, до якої ви подорожуєте.
У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги (стаття 20 Закону України «Про туризм») за захистом порушених прав ви маєте право звертатися із заявою до Держпродспоживслужби, надавши: - фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування;
- розрахункові квитанції понесених витрат тощо.
У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови (постанова Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 991 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності), ви маєте право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.
Права пасажирів у разі відмови у перевезенні, скасування чи тривалої затримки авіарейсів можна завантажити тут.
З вимогами до місця провадження туроператорської діяльності та більш детальною інформацією можна ознайомитись за посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=42e3bc7a-2dec-42b2-9....