Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Торговий дім «SVOD» на Луганщині, щоб не відправляти працівників у безоплатні відпустки під час карантину, налагодив випуск антисептиків. На розробку і оформлення документів знадобилося два тижні.
Підприємство «Промдекс-Україна» родина Івоніних із Сєвєродонецька заснувала 12 років тому. Під торговою маркою «SVOD» підприємство налагодило випуск побутової хімії, реагентів для очищення труб, теплообмінного обладнання і протинакипних фільтрів. Це продають через дилерську мережу, крамниці роздрібної торгівлі, які торгують теплотехнікою по всій Україні.
Компанія співпрацює з Проєктом USAID «Економічна підтримка Східної України». Фахівці Проєкту організували навчання персоналу для використання сучасних інструментів пошуку закордонних партнерів, допомагають у виході на нові ринки, у тому числі європейські.
У березні, із запровадженням карантину, постало питання: або швидко реагувати на виклики ринку, або відправити людей у відпустки – безоплатні чи платні. Тоді вкрай були потрібні антисептики – й на підприємстві вирішили діяти.
«У нас 130 працівників. Ми вирішили випускати антисептики для рук і різних поверхонь на основі спирту – цього потребували клієнти, офіси, різні підприємства, які не зупинили виробництво і мали проводити дезінфекцію», – розповів засновник і генеральний директор компанії «Промдекс-Україна» Михайло Івонін.
У дослідницькій лабораторії підприємства за кілька днів створили потрібний продукт, ще тиждень пішов на оформлення дозвільних документів.
Виконавчий директор торгового дому «SVOD» Вікторія Івоніна додає: «На мою думку, бізнес – це завжди виклик. Щодня перед підприємцем стоять нові задачі. Потреби клієнтів змінюються часто, на це треба швидко реагувати. Коли почався карантин, нам стали дзвонити клієнти: усім були потрібні антисептики. На той момент у нашій лінійці продукції їх не було. Але ми вирішили, що зробимо це, і ухвалили рішення про розробку антисептиків».
Клієнти зверталися з різних регіонів України і продажі робилися онлайн.
«На той час ціни на сировину різко зросли. Нам допомагало те, що ми самі випускаємо упаковку (тару) під свої продукти, є в нас й власна лабораторія. Це значно пришвидшило процес. За рахунок розробки нового продукту ми забезпечили роботою усіх працівників. А ще розширили асортимент антисептиків», – каже Михайло Івонін.
Зараз у співпраці з колегами з Лисичанська у компанії розробляють тунелі для дезінфекції громадських місць методом розпилювання спеціальних розчинів.
У Лисичанську розробляється спеціальна рамка-тунель, яка буде розпилювати дезінфікуючий засіб. Вже ведуться перемовини з представниками місцевої влади різних міст. Ці вироби можна використовувати для обробки входу в ринки, станції метро, супермаркети, де великий потік людей.
Наразі підприємство проходить сертифікацію, що дасть можливість значно розширити лінійку антисептичних засобів і запропонувати їх різним установам, наприклад, дитячим садкам. Найближчим часом очікують документів з Міністерства охорони здоров’я України.
Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії «Схід економічних можливостей». Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Сьогодні є безліч проєктів, до які можна залучати інвестиції та допомагати стати регіону привабливим для роботи й життя.