Прес-центр14 грудня 2023, 12:12

Піклуємось про якісне навчання дітей з особливими освітніми потребами

Рубіжанський інклюзивно-ресурсний центр поповнився сучасними міжнародними психодіагностичними методиками WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD.
Саме вони допомагають визначити сильні та слабкі сторони у розвитку дитини.

До комплектів входять:
Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) – методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект та функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі.
WISC–IV (шкала інтелекту Векслера для дітей) – стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.
PEP-3 (індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутичного спектра за методикою TEACCH) - методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутичного спектра та пов’язаних із ним порушень розвитку.
Conners-3 (Шкали Коннерс, 3 версія) – це набір шкал для оцінки розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) і його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.
Тест CASD (Скринінгова Шкала розладів аутичного спектру) – пропонує швидкий і надійний метод діагностики дітей з аутизмом без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву хвороби.

Фахівцям інклюзивно-ресурсного дуже важливо мати сучасні інструменти для глибокої психолого-педагогічної оцінки дітей, щоб цей процес відбувався професійно і на належному рівні.