Прес-центр24 cічня 2018, 10:01

Понад 14 тисяч звернень надійшло до Луганського обласного контактного центру за минулий рік

У 2017 році Луганським обласним контактним центром опрацьовано 14819 звернень. З них 11354 – з Урядової «гарячої лінії», 3465 – з «гарячої лінії»  облдержадміністрації.

На 2709 звернень, що надійшли на «гарячу лінію» облдержадміністрації і не потребували розгляду в органах влади, працівники центру надали роз’яснення відносно норм законодавства, консультації та довідкову інформацію.

На розгляд місцевим органам виконавчої влади, виконавчим органам місцевого самоврядування, департаментам та управлінням облдержадміністрації, територіальним підрозділам центральних органів виконавчої влади направлено 12110 звернень.

Найчастіше зверталися жителі Станично-Луганського району – 2657, Лисичанська – 2198, Попаснянського району – 1674, Сєвєродонецька – 1659, Новоайдарського району – 906.

Найбільш актуальні теми, порушені у зверненнях:

- соціальний захист населення – 6779 (найчастіше заявники запитували інформацію щодо розміру призначеної субсидії та визначеної обов’язкової частки платежу, коштів у готівковій формі для придбання твердого побутового палива, скрапленого газу, автоматичного подовження раніше призначеної субсидії. Звернення від внутрішньо переміщених осіб у більшості випадків стосувалися проблем з отриманням щомісячної адресної допомоги. 36 % склали прохання про надання матеріальної допомоги, які надійшли на початку бюджетного року від жителів Станично-Луганського району та м. Щастя);

- комунальне господарство – 2413 (звернення щодо якості надання та тарифів на житлово-комунальні послуги. Найбільше скарг надійшло на адресу ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання»);

- діяльність посадових і службових осіб – 596;

- охорона здоров’я – 325 (реалізація Урядової програми «Доступні ліки», діяльність медичних закладів, надання екстреної медичної допомоги).

У зверненнях також порушені питання: благоустрою і будівництва (224), ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (206), оплати праці (182), освіти (135), транспортного обслуговування (102), аграрної політики і земельних відносин (90), функціонування мереж зв’язку (77), міграції, громадянства, паспортизації (62) тощо. В 446 зверненнях зафіксовані повідомлення про неотримання відповіді заявником.   

Центром постійно проводиться моніторинг опрацювання звернень, дотримання визначених термінів розгляду, здійснюється зворотний зв'язок із заявниками та виконавцями. Адже «гарячі лінії» влади – це не тільки сприяння реалізації конституційного права громадян на звернення, а й вивчення громадської думки щодо ефективності діяльності місцевих органів влади, управлінь, відомств, організацій, виявлення найактуальніших очікувань людей від керівників усіх рівнів і конкретна адресна допомога населенню. 

Усього з початку роботи державної установи «Луганський обласний контактний центр» опрацьовано  83114 звернень: 60790 – з Урядової «гарячої лінії», 22324 – з «гарячої лінії» облдержадміністрації.

Діяльність контактного центру спрямована на забезпечення розгляду звернень громадян до органів влади, що надходять на Урядову «гарячу лінію» за номером 1545 та «гарячу лінію» облдержадміністрації за номером 0 800 505 107.