Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Інформація
Головного управління праці та соціального захисту населення Луганської ОДА про виконання Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 у 2011 році
№ п/п |
Показник |
2011 р |
2010 р |
Результат |
|
+, - |
% |
||||
1.1 |
Надійшло звернень громадян, всього, в т.ч.: |
5072 |
7963 |
-2891 |
40 |
1.2 |
письмові |
3712 |
4209 |
-497 |
11,8 |
1.3 |
на особистому прийомі |
1355 |
3754 |
-2399 |
63,9 |
1.4 |
Кількість звернень з найбільш актуального питання, яке порушують громадяни, та його назва |
* |
* |
- |
- |
1.5 |
Кількість звернень, що надійшли до головного управління від мешканців регіону, в розрахунку на 10 тисяч населення |
16,1 |
18,3 |
- |
- |
|
Довідково :кількість населення регіону |
2300 тис. |
|||
1.6 |
Кількість звернень народних депутатів України |
140 |
192 |
-52 |
27,1 |
2.1 |
Із загальної кількості звернень-звернення з пенсійних питань |
291 |
377 |
-86 |
22,8 |
2.2 |
Звернення з пенсійних питань в розрахунку на 10 тисяч пенсіонерів |
3,9 |
5,1 |
|
|
|
Довідково: кількість пенсіонерів в регіоні |
737 тис. |
|||
3.1 |
Із загальної кількості звернень: надійшло повторно |
95 |
98 |
-3 |
3,1 |
3.2 |
колективні |
58 |
64 |
-6 |
9,4 |
3.3 |
Виконано із порушенням визначеного строку |
- |
- |
- |
- |
3.4 |
перевірено з виїздом на місце |
5 |
11 |
-6 |
54,5 |
3.5 |
надійшло від вищестоящих органів |
2238 |
1567 |
671 |
42,8 |
3.6 |
надійшло від газет, інших ЗМІ |
9 |
37 |
-28 |
75,7 |
3.7 |
надійшло через мережу Інтернет |
20 |
- |
20 |
- |
4.1 |
Проведено особистих прийомів громадян начальником управління(його заступниками), в т.ч.: |
1355 |
3754 |
-2399 |
63,9 |
4.2 |
спільних з народними депутатами України |
- |
- |
- |
- |
4.3 |
виїзних прийомів громадян |
25 |
26 |
-1 |
3,8 |
4.4 |
Довідкова інформація про розміщення графіків прийому громадян керівниками в ЗМІ та на сайті (дата, назви видань) |
Інформація розміщено на web-сайті Луганської ОДА., зміни здійснюються оперативно |
|||
5.1 |
Кількість випадків притягнення винних осіб до відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян |
- |
- |
- |
- |
6.1 |
Кількість діючих “гарячих” прямих телефонних ліній зв’язку з громадянами, телефонів довіри тощо |
2 |
2 |
- |
- |
6.2 |
Кількість інформаційних запитів щодо отримання публічної інформації |
7 |
* |
- |
- |