Прес-центр4 cічня 2012, 11:01

Інформація Головного управління праці та соціального захисту населення Луганської ОДА про виконання Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 у 2011 році




Інформація

Головного управління праці та соціального захисту населення Луганської ОДА про виконання Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 у 2011 році

п/п

Показник

 

2011 р

 

2010 р

Результат

+, -

%

1.1

Надійшло звернень громадян, всього, в т.ч.:

 

5072

7963

-2891

40

1.2

письмові

3712

4209

-497

11,8

1.3

на особистому прийомі

1355

3754

-2399

63,9

1.4

Кількість звернень з найбільш актуального питання, яке порушують громадяни, та його назва

*

*

-

-

1.5

Кількість звернень, що надійшли до головного управління від мешканців регіону, в розрахунку на 10 тисяч населення

16,1

18,3

-

-

 

Довідково :кількість населення регіону

2300 тис.

1.6

Кількість звернень народних депутатів України

140

192

-52

27,1

2.1

Із загальної кількості звернень-звернення з пенсійних питань

291

377

-86

22,8

2.2

Звернення з пенсійних питань в розрахунку на 10 тисяч пенсіонерів

3,9

5,1

 

 

 

Довідково: кількість пенсіонерів в регіоні

737 тис.

3.1

Із загальної кількості звернень:

надійшло повторно

95

98

-3

3,1

3.2

колективні

58

64

-6

9,4

3.3

Виконано із порушенням визначеного строку

-

-

-

-

3.4

перевірено з виїздом на місце

5

11

-6

54,5

3.5

надійшло від вищестоящих органів

2238

1567

671

42,8

3.6

надійшло від газет, інших ЗМІ

9

37

-28

75,7

3.7

надійшло через мережу Інтернет

20

-

20

-

4.1

Проведено особистих прийомів громадян начальником управління(його заступниками), в т.ч.:

1355

3754

-2399

63,9

4.2

спільних з народними депутатами України

-

-

-

-

4.3

виїзних прийомів громадян

25

26

-1

3,8

4.4

Довідкова інформація про розміщення графіків прийому громадян керівниками в ЗМІ та на сайті (дата, назви видань)

Інформація розміщено на web-сайті Луганської ОДА., зміни  здійснюються оперативно

5.1

Кількість випадків притягнення винних осіб до відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян

-

-

-

-

6.1

Кількість діючих “гарячих” прямих телефонних ліній зв’язку з громадянами, телефонів довіри тощо

2

2

-

-

6.2

Кількість інформаційних запитів щодо отримання публічної інформації

7

*

-

-