Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації продовжує працювати над поліпшенням якості умов праці та шляхами підвищення ефективності роботи. Саме з цією метою проведено анкетування працівників органів соціального захисту населення обласної держадміністрації, райдержадміністрацій та міських рад Луганської області. Опитування проведено з 15 по 30 квітня 2015 року серед 440 працівників обласного, міського та районного рівнів.
За результатами опитування щодо технічних умов роботи встановлено, що в міських та районних управліннях майже всі працівники забезпечені особистими робочими місцями. Винятком є Марківське управління, де робочими місцями забезпечено 81% працівників, а також Новоайдарське (92%) та Станично-Луганське (50%) управління. Жодне управління не забезпечено комп’ютерами на 100%. Найкраще із опитаних забезпечені Рубіжанське та Старобільське управління. Найгірше комп’ютерне забезпечення у Станично-Луганського, Марківського та Попаснянського управлінь. Тяжкою є ситуація із підключенням працівників до мережі Інтернет. Найгірше доступом до всесвітньої мережі забезпечені Троїцьке та Міловське управління; найкраще – Старобільське та Біловодське. Найбільш забезпечені доступом до сканування, копіювання, друку документів працівники Рубіжанського та Біловодського управлінь.
Загалом, найскрутнішою з усіх позицій є ситуація в Новоайдарського, Станично-Луганського та Попаснянського управлінь, що пояснюється активністю бойових дій на території цих районів.
Не дивлячись на труднощі із технічним забезпеченням, 58% співробітників управлінь соцзахисту населення опрацьовують 50 і більше звернень та надають консультацій протягом місяця, що говорить про велике навантаження на кожну штатну одиницю.
Результати опитування щодо стажу роботи в органах соціального захисту населення демонструють позитивну динаміку стосовно збереження кадрового потенціалу управлінь в містах та районах області. Більшість опитаних (43%) працюють в органах соцзахисту населення 11 років і більше. Разом з тим, у Новоайдарському та Попаснянському районах, де були найактивніші бойові дії та значна частка населення виїхала за межі населених пунктів, управління вимушені були оновлювати кадровий склад. У Новоайдарськму управлінні переважна більшість співробітників працюють в органах соцзахисту до 1 року, а в Попаснянському – від 1 до 5 років. 43% робітників Департаменту соцзахисту населення ОДА працюють в органах соцзахисту від 1 до 5 років.
39% працівників управлінь оцінюють якість зворотного зв’язку із Департаментом як середній. Така оцінка є наслідком відсутності повноцінного матеріально-технічного забезпечення Департаменту, а також оновлення його кадрового складу.
Серед проблем, що називали працівники у процесі співпраці з Департаментом, найпоширенішою як серед керівного складу, так і спеціалістів, є відсутність повноцінної роботи Луганського обласного комп’ютерного інформаційно-обчислювального центру.
Результати проведеного опитування є підґрунтям для подальшого удосконалення роботи Департаменту, міських та районних управлінь соціального захисту населення. Анкетування проведено в рамках співпраці з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Додатково з метою підвищення якості обслуговування громадян проведено анкетування клієнтів управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій та виконкомів міських рад Луганської області.
Яна Соловйова