Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
З 1 травня 2017 року в Україні діє оновлена програма житлових субсидій. На основі змін, органи соціального захисту населення проводять перепризначення субсидій на наступний рік та розрахують її розміри з травня ‒ на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.
У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує особу. Якщо протягом двох місяців з дати інформування про не призначення субсидії на наступний строк громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладання договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору.
Інформація про заборгованість того чи іншого споживача надходитиме управлінням соціального захисту від постачальників комунальних послуг. Нових субсидіантів ці правила не торкнуться.
Яна Пархоменко