Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
16 грудня 2018 року з ініціативи представництва HelpAge International в місті Сєвєродонецьку відбулася зустріч робочої групи щодо питань віку та інвалідності під егідою Кластеру з питань захисту. Участь у заході взяли представники громадських і міжнародних організацій, а також органів державної влади, зокрема, Департаменту соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації.
Під час зустрічі розглянуто питання попередження та реагування на випадки домашнього та ґендерно обумовленого насильства по відношенню до жінок та чоловіків похилого віку. Так, представники організації HelpAge International зазначили, що ними розроблено календарі для немобільних та маломобільних осіб, які знаходяться під опікою організації. Зазначені календарі містять контакти «гарячих ліній», які надають допомогу постраждалим від насильства. Фахівці HelpAge International нещодавно пройшли навчання щодо реагування на випадки насильства, тому зможуть кваліфіковано інформувати клієнтів. Крім того, у шести центрах громадського дозвілля також розповсюджуються інформаційні матеріали із контактами установ та тематичних «гарячих ліній».
Представник Благодійного фонду «Слов'янське серце» презентував результати огляду ситуації щодо ґендерно обумовленого насильства у Донецькій області. Аналогічне дослідження заплановано провести і на Луганщині.
Завідувач сектору сімейної політики Департаменту соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації надала основну статистичну інформацію щодо офіційної статистики із приводу домашнього насильства. Також, зазначено, що Законом України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг) включено до переліку загальних служб підтримки постраждалих осіб. У серпні з ініціативи Департаменту проведено дводенний семінар за участю директорів терцентрів, у рамках якого було розглянуто питання ролі та функцій їх працівників у ситуації насильства по відношенню до клієнтів. Також, на наступний рік заплановано проведення навчання фахівців терцентрів у цьому напрямку.
Яна Силкіна