Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
У березні Ощадбанк розпочав ідентифікацію внутрішньо переміщених осіб. Працівники банку отримують багато питань від клієнтів щодо механізму цього процесу.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 р. № 637 «Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам», фізична ідентифікація внутрішньо переміщених осіб-пенсіонерів проводиться для обліку та контролю пенсійних виплат. Ощадбанк призначено уповноваженим банком з виплати пенсій та соціальної допомоги внутрішньо переміщеним особам і, відповідно, з проведення ідентифікації. З ініціативи Ощадбанку Уряд продовжив термін проведення ідентифікації до 1 травня 2017 року, щоб всі бажаючі встигли здійснити процедуру.
Як повідомляє начальник Луганського обласного управління Ощадбанку Ірина Бондар, ідентифікацію можна пройти у будь-якому відділенні Ощадбанку по всій Україні. У Луганській області всіх без винятку клієнтів обслуговують 78 відділень банку. Для проходження ідентифікації внутрішньо переміщена особа-пенсіонер має пред’явити платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення, паспорт та здійснити будь-яку операцію в POS-терміналі в касі банку з введенням ПІН-коду. Частина людей вже отримує пенсію за допомогою електронного пенсійного посвідчення.
1 серпня 2016 року Ощадбанк розпочав виготовлення електронних пенсійних посвідчень та обмін існуючих платіжних карток на такі посвідчення. Для отримання електронного пенсійного посвідчення пенсіонерам-внутрішньо переміщеним особам необхідно лише надати документи до Пенсійного фонду та через місяць звернутися до відділення Ощадбанку для отримання посвідчення.
Користувачі електронного пенсійного посвідчення мають проходити фізичну ідентифікацію у відділеннях Ощадбанку за наступним алгоритмом: протягом першого року – кожні 6 місяців, у наступні роки – раз на рік. За відсутності проходження фізичної ідентифікації одержувача пенсійних виплат банк зупиняє видаткові операції за поточним рахунком. При виникненні питань щодо зарахування пенсії на картковий рахунок пенсіонеру слід звертатись до Пенсійного фонду, оскільки в компетенції Ощадбанку – лише виплата коштів, отриманих від фонду. Розуміючи всю відповідальність покладеного на банк завдання з обслуговування внутрішньо переміщених осіб, проводиться робота в цьому напрямі. Створено 7 віддалених робочих місць для обслуговування цієї категорії клієнтів у Сєвєродонецьку, Біловодську, Міловому. Додатково залучено 66 співробітників, збільшено кількість операційних вікон до 219. Продовжено графік роботи відділень та збільшено кількість установ, які працюють у суботу. Таких відділень сьогодні 54. У Сєвєродонецьку та Біловодську окремі відділення працюють навіть у неділю. Завдяки цим заходам банк щодня обслуговує до 5 тисяч внутрішньо переміщених осіб. Банк відкрив 6 нових відділень у Лисичанську, Старобільську та Сєвєродонецьку. Із жовтня 2015 року в Станиці Луганській працює мобільний підрозділ, а із грудня 2015 року у Золотому, Трьохізбенці, Світличному, Нижньому виїжджає пересувний мобільний банківський підрозділ на базі броньованого автомобіля КрАЗ. Для жителів населених пунктів прифронтової зони, в яких практично відсутнє регулярне транспортне сполучення, мобільні підрозділи Ощадбанку – єдині пункти, де надаються банківські послуги. Протягом півроку відкрито два відділення нового формату у Сєвєродонецьку. Одне із них адаптовано для людей з особливими потребами. Це перше інклюзивне відділення у Луганській області та 14-е в Україні. Такі відділення обслуговують усі категорії клієнтів, у тому числі людей з вадами слуху та зору, в інвалідних візках, матерів з колясками.
За матеріалами прес-служби обласної
військово-цивільної адміністрації