Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
У рамках співпраці з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації проведено анкетування клієнтів управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій та виконкомів міських рад Луганської області. Мета дослідження – вивчення рівня якості та задоволеності клієнтів отриманими послугами.
Опитування проведено у 3 містах та 12 районах області з 10 по 30 квітня поточного року. Міськими управліннями опитано по 50 клієнтів, районними – по 20. Усього в ході анкетування вивчено думку 387 громадян різних категорій.
За результатами опитування встановлено, що переважна більшість респондентів, а саме 65%, на «відмінно» оцінили якість отриманої послуги або консультації; 30% оцінили на «4» – добре. Враховуючі збільшення навантаження на кожного працівника з появою нових соціально незахищених категорій (внутрішньо переміщені особи, учасники АТО), а також наявну недосконалість матеріально-технічного забезпечення управлінь, зазначена висока оцінка є досить показовою.
Аналіз відповідей свідчить, що тематика звернень є досить різною. Найчастіше люди зверталися щодо призначення субсидій або з метою вирішення проблем внутрішньо переміщених осіб. У більшості клієнтів не виникало труднощів у ході розв’язання їх питання. Найпоширенішою проблемою є черги, що виникають внаслідок великих напливів населення.
Категорії клієнтів є різними: наймасовішою групою є пенсіонери (25%), а також внутрішньо переміщені особи (16%) та безробітні (16%). Варто зазначити, що одна особа із числа респондентів могла представляти декілька категорій населення (особа може бути внутрішньо переміщеною та безробітною, або пенсіонером і ветераном). Наприклад, подібна ситуація у Новоайдарському районі, де із 20 опитаних 14 є переселенцями, однак, разом з тим, представляють інші категорії клієнтів органів соцзахисту.
Статево-вікова структура клієнтів управлінь соціального захисту населення є наступною: більшість опитаних є жінками (65%); більша частка клієнтів є віком від 18 до 35 років (33%), а також 51 – 65 років (30%).
60% опитаних є міськими жителями, незважаючи на те, що на контрольованій українським Урядом території працює всього три міських управління соцзахисту населення. Однією із причин є велика кількість внутрішньо переміщених осіб, які зареєстровані в містах області, однак, нині тимчасово проживають у сільській місцевості.
Яна Соловйова