Прес-центр4 грудня 2022, 15:12

Пришвидшити оформлення та надання соціальних виплат українцям допоможе Всесвітня продовольча програма ООН

Мінсоцполітики та Всесвітня продовольча програма ООН продовжують співпрацю щодо цифровізації соціальних послуг та забезпечення модернізації Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.

Це надасть можливість реалізувати наступне для громадян України:
1) єДопомога. Інтеграція та обмін даними між ЄІССС та платформою єДопомога дозволить швидше та зручніше отримувати інформацію міжнародним організаціям щодо потребуючих грошової допомоги. Також буде прискорена верифікація даних, що направлені заявниками через платформу єДопомога.
Таким чином взаємодія з міжнародними організаціями стає більш ефективною. Отримати грошову допомогу зможе більша кількість громадян.
2) Субсидії. Завдяки модернізації ЄІССС первинна верифікація та подальша передача заяв з питань призначення житлових субсидій та пільг, поданих в електронному вигляді, стане більш швидкою. Також будуть реалізовані доопрацювання взаємодії всіх ланок процесу, що унеможливить помилки та прискорить прийняття рішень щодо надання субсидії або пільги.
3) Облік та допомога для внутрішньо переміщених осіб. Для зручності працівників соцзахисту буде автоматизовано звітність та переведення особової справи внутрішньо переміщеної особи з одного органу соцзахисту в інший.
4) Централізований банк даних з проблем інвалідності (ЦБІ). Для користувачів Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю будуть впровадженні доопрацювання, що дозволять оптимізувати та автоматизувати звітність, реєстри, актуалізувати шаблони договорів тощо. У підсумку це дозволить ЦБІ зробити більш зручним та швидким для користувачів.
5) Швидка взаємодія із громадянами. Розроблення підсистеми ЄІССС задля направлення інформаційних повідомлень на електронні пошти та через СМС громадянам, що вже отримують соціальні послуги або мають право на них.
6) Соціальний веб-портал призначений для онлайн роботи зовнішніх користувачів. Тобто портал дозволить вирішити ряд питань та покращить надання послуг і взаємодію між державою, громадянами, надавачами й отримувачами соціальних послуг та іншими стейкхолдерами.

Наприклад, реалізація «Кабінету Банку» для користувачів–співробітників банківських установ, що здійснюють виплати соціальних допомог. Кабінет забезпечить можливість вивантаження виплатних відомостей щодо допомог та завантаження інформації щодо стану виплати коштів отримувачам допомог.