Прес-центр24 березня 2020, 12:03

Сервісні центри МВС розширюють список адміністративних послуг, що можуть надаватись дистанційно

В умовах карантину, чергові сервісні центри МВС приймають документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових транспортних засобів.

Для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС наступний пакет документів:

заяву власника, та згоду на обробку персональних даних;
копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);
реєстраційний номер облікової картки платника податків;
документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;
документ, де зазначена вартість транспортного засобу;
документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху.

Після перевірки сканкопій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС.

Відповідні документи можна надіслати на e-mail Регіонального сервісного центру МВС в Луганській області: zpv4442@hsc.gov.ua

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна на сайті  Головного сервісного центру МВС у розділі «Реєстрація та експлуатація транспортного засобу» або за телефоном: (044) 290-19-88.