Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
З 1 травня 2017 року в Україні діє оновлена програма житлових субсидій. На основі змін, органи соціального захисту населення проводять перепризначення субсидій на наступний рік та розрахують її розміри з травня ‒ на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.
У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує особу.
Якщо протягом двох місяців з дати інформування про не призначення субсидії на наступний строк громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладання договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору.
Інформація про заборгованість того чи іншого споживача надходитиме управлінням соціального захисту від постачальників комунальних послуг.
Нових субсидіантів ці правила не торкнуться.