Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Сьогодні, 31 липня, у Луганській облдержадміністрації відбувся форум-презентація «Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду». У заході взяли участь заступники голови облдержадміністрації Юрій Клименко та Геннадій Іваненко, керівник Програми з відновлення та відбудови миру ПРООН Віктор Мунтяну, радник ПРООН з соціальної згуртованості та примирення Ганна Борова, директор Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Денис Денищенко, заступник директора Департаменту масових комунікацій – начальник управління стратегічних комунікацій Людмила Долгоновська, представники громадськості.
«Побудова бренду Луганщини – це важливий фактор успішної діяльності для всіх сфер діяльності нашого регіону, – зауважив під час презентації заступник голови облдержадміністрації Юрій Клименко. – Якою світ знає Луганщину? В найкращому випадку – взагалі не знає, що таке Луганська область. У найгіршому – Луганщина пов’язана з військовими подіями, з проведенням в області Операції об’єднаних сил. На жаль, такий негативний імідж впливає на залучення інвестицій. Тому для нас дуже важливо показати Україні та світовій спільноті, що Луганщина дійсно талановита, працьовита, має промисловий потенціал та розвинутий аграрний сектор».
Над розробкою іміджу Луганської області протягом 9 місяців працювала робоча група за участі представників обласної адміністрації, міжнародних організацій, громадськості та науковців.
Віктор Мунтяну зазначив, що під час розробки бренду були залучені експерти з брендингу та піару, а також було широке публічне обговорення для виготовлення рекламного продукту.
«Частина нашої роботи спрямована на посилення соціальної згуртованості, тому що гордість за свою Батьківщину – важливий елемент згуртування довкола національної ідеї «Луганщина моя», – зазначив керівник Програми з відновлення та відбудови миру ПРООН.
Одним із важливих інструментів для побудови та подальшого просування іміджевої політики є скоординована і спланована комунікація, – на цьому наголосила заступник директора Департаменту масових комунікацій Людмила Долгоновська. З метою формування інформаційного простору для об’єднання та подальшого мирного розвитку Луганщини у складі України було розроблено Комунікативну стратегію Луганської області. Документ передбачає розробку і впровадження стратегічного планування, координацію комунікативної діяльності та дотримання принципу «єдиного голосу».
«Ми працюємо над створенням сприятливого проукраїнського інформаційного простору в Луганській області, протидією руйнівним впливам російської пропаганди, зростанням довіри населення до української влади та рівня національної самосвідомості, а також утвердженням у суспільній свідомості сприйняття Луганщини як регіону з потужним науково-промисловим потенціалом та прекрасною природою, головною цінністю якого є люди», – прокоментувала Людмила Долгоновська.
Складовими бренду став слоган «Луганщина – привітна, різноманітна, моя», а також зображення найупізнаваніших символів регіону – байбака, коня та лисиці.
Представляючи результати напрацювань в рамках розроблення іміджу області, Ганна Борова презентувала приклади брендованої продукції: предмети одягу, сувеніри, канцелярські вироби. Яскравим проектом, за її словами, став календар із зображенням традиційного жіночого вбрання з 12 районів Луганської області, які розташовані на території, підконтрольній українській владі. Родзинкою став тревел-бокс – пристрій, який дозволяє переглядати 3D зображення найкращих краєвидів Луганської області в режимі віртуальної реальності.