Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Постановою від 6 березня 2019 року № 168 Кабінетом Міністрів України внесені зміни до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, які виключають обов’язкове ведення Книги відгуків та пропозицій суб’єктами господарювання у сфері торгівлі і ресторанного господарства.
На цей час існують більш сучасні та дієві інструменти для споживача захистити свої права: можливість залишати відгуки на сайтах самих закладів або інших незалежних сайтах, направляти звернення до Держпродспоживслужби, Урядової телефонної «гарячої лінії», Державної фіскальної служби, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суду тощо.
З моменту оприлюднення Постанови, а саме з 13 березня поточного року, для всіх підприємств роздрібної торгівлі і ресторанного господарства не є обов’язковим наявність Книги відгуків та пропозицій у куточку споживача.
Водночас, якщо підприємець бажає її вести й далі – то має на це право.
Відсутність Книги відгуків та пропозицій не вплине на стан захисту прав споживачів, не змінить обов’язковість розгляду звернень споживачів суб’єктами господарювання та контролюючими органами.
Крім того, це рішення відкриває нові можливості для застосування різноманітних форматів комунікацій між бізнесом і споживачем, сприяє поліпшенню бізнес-клімату в країні та дозволить зменшити кількість бюрократичних перевірок бізнесу.