Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Під час засідання колегії Пенсійного фонду України в Луганській області підбити підсумки його роботи за І квартал 2020 року.
Участь у заході взяла заступник голови облдержадміністрації Катерина Безгинська.
Зазначено, що в січні-березні:
Виконання планових показників власних надходжень забезпечено на 154,3 %, надходження склали 33,3 млн гривень.
Протягом першого кварталу за отриманням пенсійних послуг до відділів обслуговування громадян підпорядкованих управлінь Фонду області звернулись 55 844 особи.
Однією з важливих складових діяльності органів Пенсійного фонду є якісне обслуговування громадян. На 45 віддалених робочих місцях, агентських пунктах та віддалених клієнтських робочих місцях надано 1 768 послуг. Крім того, 7,9 тис. людей отримали консультації та роз’яснення в телефонному режимі.
У свою чергу, начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Ольга Шарунова зауважила: «В умовах карантинних заходів ще більш актуальними стали онлайн послуги, які ми надаємо: сервіси вебпорталу Фонду та СМС-інформування».
Так, на 1 квітня на вебпорталі вже зареєстровано 82,3 тисяч користувачів із нашої області (в тому числі у цьому році – понад 6 тисяч) та 53,2 тисяч заяв громадян на отримання послуги СМС-інформування (в тому числі у цьому році – понад 3 тисячі заяв).
«Робота органів Фонду області повинна бути спрямована на виконання встановлених на 2020 рік планових показників з надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України, впровадження новітніх технологій та сервісів, а також удосконалення діяльності з дотримання стандартів обслуговування громадян», – наголосила Катерина Безгинська, підсумовуючи засідання колегії.