Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Сьогодні оформити субсидію можна через мережу Інтернет.
Для цього потрібно:
Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua/ ) у рубрику «Е-Сервіси»
У рубриці «Е-Сервіси» обрати «Субсидії»
3. Після чоговідбувається автоматичне переведення на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/, де потрібно заповнити форму, а саме обрати один з трьох способів реєстрації.
На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу
Крок 1
У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID» подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).
Крок 2
Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:
- заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку);
- декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.
Крок 3
Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити і підтвердити правильність внесених даних та подати документ.
В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:
- вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111
Про всяк випадок збережіть його.
- розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми;
- у разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи;
- найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту;
- до цього листа також додаються копії поданих вами документів.
За інформацією Міністерства соціальної політики України