Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Також під час апаратної наради начальник головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Ольга Шарунова розповіла про впровадження нових електронних сервісів в роботі відомства.
Вона нагадала, що у листопаді минулого року Постановою Кабінету Міністрів України затверджено Порядок обліку трудової діяльності працівника в електронній формі.
Так, зараз ці відомості про працівника накопичуються та зберігаються у персональній обліковій картці у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються Пенсійному фонду України через веб-портал електронних послуг: через «Кабінет страхувальника» або «Особистий кабінет» у вигляді копій передбачених законодавством документів. Вони мають бути виготовлені шляхом сканування з обов’язковим накладенням страхувальником або застрахованою особою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). При цьому застрахована особа має можливість зареєструватися в особистому кабінеті не тільки за допомогою КЕПу, а й з використанням електронної банківської системи BankID.
Ольга Шарунова доповіла, на 1 серпня цього року надійшло 812 унікальних звернень, з яких відпрацьовано та актуалізовано інформацію щодо 619 працівників (76 %), у роботі – 73 звернення (9 %), відхилено – 120 (15 %).
Звернення повернуто заявникам на доопрацювання у зв’язку з невідповідністю вимогам постанови та нормативним документам про ведення трудових книжок.
Указом Президента України від 8 листопада 2019 року № 837 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» передбачено запровадження механізму автоматичного, без звернення особи, призначення пенсій за віком при досягненні пенсійного віку.
Основною умовою для автоматичного призначення пенсії є подача особою Анкети-заяви та сканованих копій документів, які передбачені Порядком подання та оформлення документів для (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України від 22.11.2005 № 22-1.
Це – паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП, раніше – індивідуальний податковий номер (ІПН), додаткові документи для розрахунку стажу (про освіту, народження дітей, військову службу), довідки про заробітну плату, документи про підтвердження особливого статусу (за наявності) та ін.
Пакет документів для автоматичного призначення передбачає можливість формування звернення для виготовлення Пенсійного посвідчення. При цьому, громадянин має право вказати, в який спосіб він бажає отримати пенсійне посвідчення – особисто або поштовим відправленням, без особистого звернення.
Станом на 1 серпня 55 громадян з правом виходу на пенсію у
червні-серпні поточного року виявили бажання та подали Анкети-заяви на автоматичне призначення. По 36 особам сформовано заяви на автопризначення, з них 33 особам пенсію вже призначено, 3 звернення прийнято до опрацювання.