Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Субсидію можна отримувати як в опалювальний, так і в неопалювальний період.
Для більшості отримувачів призначення житлової субсидії відбувається автоматично на підставі наявної у Пенсійному фонді України (ПФУ) інформації.
Проте, якщо у вас змінилися життєві обставини, майновий стан або склад родини, необхідно подати до ПФУ відповідні документи.
Зробити це можна кількома способами:
- Звернутися до ПФУ онлайн: через вебпортал електронних послуг (portal.pfu.gov.ua), мобільний додаток ПФУ або через Портал Дія.
- Звернутися особисто до будь-якого сервісного центру ПФУ незалежно від місця реєстрації.
- Звернутися до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради територіальної громади та посадових осіб центру надання адміністративних послуг.
- Надіслати документи до ПФУ поштою.
Звернутися до ПФУ також можуть люди, які ніколи не отримували житлову субсидію, але наразі перебувають в складних життєвих обставинах.
Є два варіанти звернення:
- повний пакет документів: заява + декларація
- спрощена заява.
Спрощена заява доступна кожному. В ній зазначається мінімальний набір даних, а всю іншу інформацію для встановлення права та розрахунку розміру субсидії ПФУ збирає самостійно з офіційних джерел інформації.
Однак у випадку, коли ви претендуєте на субсидію як виняток, то особливо складні обставини вашого життя мають підтверджувати документи. Тоді рекомендуємо звертатися до ПФУ, долучаючи до заяви копії необхідних документів, які можуть бути недоступні ПФУ, зокрема, з огляду на банківську чи медичну таємницю.