Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Обмеження руху транспортних засобів біля КПВВ «Станиця Луганська» є необхідним заходом безпеки громадян. На цьому під час брифінгу наголосив сьогодні, 13 березня, директор Департаменту регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження облдержадміністрації Сергій Шелест.
Коментуючи ситуацію, він нагадав, що тимчасове обмеження руху транспортних засобів регламентоване розпорядженням голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза № 703. Цей нормативний документ був прийнятий за рекомендаціями Антитерористичного центру при Службі безпеки України та штабу АТО 28 вересня 2017 року та почав діяти з 1 листопада 2017 року. «До цього часу ми проводили роз’яснювальну роботу з перевізниками. Було виявлено, що переважна кількість перевізників дублює регулярні маршрути, маскуючи їх під нерегулярні перевезення та роботу в режимі таксі», – розповів Сергій Шелест.
За його словами, КПВВ щоденно перетинають від 7 до 9 тисяч людей, і та кількість автобусів та автомобілів, яка знаходилася в районі контрольно-пропускного пункту, не давала нормально пересуватися регулярному транспорту та пішоходам. У разі можливих провокацій скупчення людей і транспорту загрожувало збільшенням кількості жертв.
Зараз налічується 74 одиниці регулярного транспорту на добу на цьому напрямі. Від блокпосту сил АТО у селі Макарове Станично-Луганського району людей доставляють рейсовими автобусами до автостанції у Станиці Луганській.
Крім того, облдержадміністрація не перешкоджає підприємницькій діяльності перевізників, а намагається спрямувати її у законне русло. Як зазначив керівник профільного департаменту, нерегулярні перевізники часто порушують правила технічної експлуатації транспортних засобів, перевозячи більшу кількість пасажирів, ніж це передбачено. Також деякі з них рухаються ґрунтовими дорогами, наражаючи себе та пасажирів на небезпеку, адже там можуть бути закладені вибухові пристрої. Найпоширенішим порушенням з боку перевізників є неліцензовані перевезення, які маскуються під роботу в режимі таксі.
«Пасажири, які користуються послугами регулярних перевізників, купують квитки, а разом з тим і страхування. Тобто у випадку дорожньо-транспортної пригоди вони можуть розраховувати на компенсацію. Крім того, офіційні перевізники, на відміну від інших, можуть перевозити пільгові категорії громадян», - додав Сергій Шелест. Легальний перевізник, сплачуючи податки, наповнює місцевий бюджет. А це дороги, соціальні послуги тощо. Разом з ДФС, регіональним управлінням трасбезпеки, управлінням Нацполіції в Луганській області облдержадміністрація докладає зусиль до легалізації пасажирських перевезень.