Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
У рамках проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, відбулася ознайомча поїздка до Федеративної Республіки Німеччина з питань практики надання адміністративних послуг, яка проходила з 26 листопада до 1 грудня 2017 року.
Українську делегацію очолював голова Державної міграційної служби України Максим Соколюк. До складу делегації увійшли представники Державної міграційної служби України, Головного сервісного центру МВС України, ДП «Українські спеціальні системи», ДП «Документ», Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державного агентства з питань електронного урядування України, Київської та Рівненської міських рад. Від Луганської області учасниками делегації були представники: Департаменту економічного розвитку, торгівлі та туризму облдержадміністрації, Управління ДМС України у Луганській області, Центру надання адміністративних послуг у Лисичанську та Лисичанського територіального сервісного центру МВС України в Луганській області. Супроводжував делегацію у Німеччині професор доктор Дітер Шиманке.
Під час поїздки учасники ознайомилися із роботою Федеральної типографії «Бундесдрукерай ГМБХ» (м. Берлін); досвідом роботи Федерального міністерства внутрішніх справ Німеччини (м. Берлін); діяльністю Представництва в Берліні Федеральної служби міграції та біженців (ВАМF); роботою Клієнтського центру Майєндорф (м. Гамбург); основними напрямками діяльності Університету HAFENCITY UNIVERSITY/наукової лабораторії CITY SCIENCE LAB (м. Гамбург); досвідом роботи відділу зі справ іноземців в Адміністрації округу Штормарн ( м. Бад Ольдеслоє); роботою служби зі справ дорожнього руху Адміністрації округу Штормарн (м. Бад Ольдеслоє).
На практиці ознайомилися з питаннями оформлення, випуску та видачі паспортів і посвідчень громадян Німеччини; реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчення водія; роботою новітнього обладнання, яке застосовується у відповідних службах та центрах надання адміністративних послуг.
Кращі практики роботи служб з надання адміністративних послуг та служб зі справ дорожнього руху Німеччини варто використовувати у роботі відповідних служб Державної міграційної служби, сервісних центрів області, а в подальшому – центрів надання адміністративних послуг.