Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
28 березня 2018 року у приміщенні Луганської обласної державної адміністрації під керівництвом заступника голови облдержадміністрації Клименка Ю.Ю. відбулася робоча нарада, під час якої обговорювалися проблемні питання діяльності та перспективи розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг області.
Організаторами заходу виступили Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму облдержадміністрації, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та Офіс реформи адміністративних послуг.
Учасниками наради виступили представники райдержадміністрацій, об’єднаних територіальних громад, міських рад міст, якими утворено центри надання адміністративних послуг, та керівники таких центрів.
Відкриваючи нараду, Клименко Ю.Ю. зазначив, що на сучасному етапі децентралізація адміністративних послуг, підвищення їх якості, а також дальший розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг є пріоритетними напрямами реформування системи надання адміністративних послуг як в Україні, так і на регіональному рівні.
Заступник голови облдержадміністрації поінформував, що на Луганщині створені та діють 17 центрів надання адміністративних послуг. Із них: 11 центрів – при райдержадміністраціях, 4 міських та 2 – при Новопсковській та Біловодській об’єднаних територіальних громадах.
Ведеться робота зі створення нових центрів на території інших об’єднаних територіальних громад.
Протягом минулого року суб’єктам господарської діяльності та громадянам через центри надано майже 285 тисяч адміністративних послуг, що в 1,4 рази більше, ніж за 2016 рік.
Із привітальним словом до учасників заходу звернувся Прокопець В.Ю. – заступник директора Департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який зазначив, що міністерство завжди готове до співпраці із місцевими органами влади у напрямку реалізації реформ у сфері надання адміністративних послуг.
Під час наради обговорювалися наступні питання:
1. Доступність та розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг.
2. Потреби центрів надання адміністративних послуг області: аналіз (за результатами опитування), проблемні питання та шляхи їх вирішення (джерела фінансування).
3. Спрощення надання популярних адміністративних послуг – зменшення навантаження на адміністраторів та відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, зокрема, оплата за послуги в приміщенні ЦНАП, організація роботи, забезпечення надання послуг в єдиному приміщенні, ведення електронного реєстру територіальної громади.
4. Надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України в частині придбання обладнання і програмного забезпечення для оформлення та видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.
У висвітленні питань взяли участь: Маценко М.М. – головний спеціаліст відділу розвитку системи надання адміністративних послуг управління розвитку адміністративних послуг Департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України; Семеніхін В.О. – керівник Офісу реформи адміністративних послуг, експерти Офісу – Андрєєв О.В. і Остапенко П.О. та Копилов С.М. – завідувач сектору Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України у Луганській області.