Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму облдержадміністрації повідомляє, що 25 березня 2017 року в Лисичанському центрі надання адміністративних послуг відбулася презентація DEMO версії з вдосконалення процесу надання адміністративної послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування, на якій були присутні заступник голови облдержадміністрації Ольга Лішик та заступник директора Департаменту економічного розвитку, торгівлі та туризму облдержадміністрації Ольга Севостьянова.
У заході взяли участь Лисичанський міський голова Сергій Шилін, перший заступник міського голови Андрій Шальнєв, представники та експерти проекту UCBI, менеджери та інженери компанії-розробника програмного забезпечення «Реноме-смарт», представники ЗМІ та громадськості.
Ця подія стала завершенням першого етапу робіт в рамках підписаної грантової угоди між проектом "Українська ініціатива з підвищення впевненості" (UCBI), який фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), та Лисичанською міською радою.
В рамках процесу децентралізації вдосконалення системи надання адміністративних послуг є важливим завданням для міста Лисичанська.
Лисичанська міська рада постійно проводить цілеспрямовану роботу щодо організації та забезпечення доступних і зручних умов для отримання громадянами своєчасних та якісних адміністративних послуг, активно співпрацює з міжнародними партнерами для впровадження новітніх технологій у відповідні процеси роботи виконавчих органів, в тому числі за рахунок залучених позабюджетних коштів.
Заходу передувала тривала кропітка робота по аналізу та розробці механізмів вдосконалення процесів у сфері надання населенню послуг з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування, розробка програмного продукту, який дозволив сформувати реєстр територіальної громади та автоматизувати процес реєстрації, надання довідок, обмін даними між органами влади тощо.
Також програма допомагає аналізувати повний процес проходження клієнтом процедури, витрати часу і головне, все робиться тепер в електронному варіанті і не потребує друку великої кількості документів.
Завдяки новій програмі час надання відповідної послуги набагато скоротився і в середньому займає 10 хвилин.
Робота триває, попереду реалізація другого етапу співпраці, яка полягає в налагодженні процесів, їх спрощенні, вдосконаленні. Сподіваємося, що громадяни швидко відчують та оцінять позитивні зміни.