Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
12 вересня 2018 року під керівництвом заступника голови Луганської облдержадміністрації Геннадія Іваненка відбулася нарада із суб’єктами малого та середнього бізнесу Луганської області з питань організації проведення виставки «Схід-Експо 2018» в рамках щорічного XVIII Міжнародного економічного форуму у м. Львів.
Метою заходу було обговорення питань організації проведення, як самого виставкового заходу, так і Міжнародного форуму в цілому.
Геннадій Іваненко акцентував увагу присутніх на тому, що «Схід-Експо 2018» є комплексом низки заходів, спрямованих на розвиток регіону, тому нам потрібно ефективно співпрацювати, щоб на достойному рівні представити Луганський регіон та налагодити взаємовигідне співробітництво з партнерами Західної України, Польщі, інших країн Європейського Союзу, США, Канади.
Спільно із суб’єктами господарської діяльності попередньо вже відпрацьовано перелік зацікавлених в участі у роботі виставки. На теперішній час – це 24 суб’єкти, а до каталогу підприємств регіону надали інформацію 69. Разом з цим, робота в цьому напрямку продовжується з метою більш широкого інформування зацікавлених про Міжнародний економічний форум та виставковий захід.
Присутні на нараді координатори Програми відновлення та розбудови миру ПРООН в Україні Володимир Лященко та Володимир Іщенко поінформували про основні аспекти організації проведення виставки «Схід-Експо 2018», співпрацю та координацію з підготовки проведення заходу.
В ході дискусії учасники наради отримали відповіді на запитання.
Організаційні питання, пов’язані з організацією проведеннявиставки «Схід-Експо 2018», на рівні облдержадміністрації, здійснює Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму (e-mail: vistur@ukr.net,
тел. (06452)42250).
Очікуємо відпотенційних учасників заходу упродовж тижня зворотну інформацію щодо їх потреб та участі у заході.
Висловлюємо всім учасникам наради подяку за продуктивний діалог та підтримку.