Прес-центр27 квітня 2021, 16:04

Громади Луганщини обзавелися своїми брендами

У Сєвєродонецьку у бізнес-центрі «Green town» відбулась фінальна стадія презентації брендів громад «Луганщина брендована» в рамках пілотного проєкту «Розробка маркетингових стратегій та брендів громад».

Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні (ПРООН) в рамках компоненту розвиток місцевого самоврядування та реформа децентралізації влади завершує реалізацію пілотної ініціативи, спрямованої на покращення візуального іміджу сіл, селищ та міст Луганської та Донецької області.

Таким чином учасниками заходу стали 13 громад Луганщини. Спеціально для кожної громади був розроблений брендбук, який відображає головні родзинки тієї чи іншої громади, риси її жителів, географічні особливості тощо.

Спілкуючись з журналістами, дизайнери проєкту наголосили на тому, що для створення бренду неодмінно потрібно відвідати кожен регіон та відчути його особисто, аби перенести атмосферу населених пунктів у скетчбук. Однією з найяскравіших згадок про Луганську область є смт Мілове – населений пункт, який є дотичним до Держкордону України.

Загалом же для кожної громади були створені безліч одиниць брендованої продукції – від значків, ручок та календарів, до кашкетів, еко-сумок тощо.