
Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Повідомлення з Електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ) з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення з 20 лютого 2025 року надходять в Viber. СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставки таких повідомлень.
Це стало можливим завдяки змінам, внесеним до постанови КМУ № 411 “Деякі питання електронної системи охорони здоров’я” від 25 квітня 2018 року.
У разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатимуть саме цим каналом зв'язку.
У разі відсутності у пацієнта Viber йому буде доставлено СМС.
Наступним етапом надсилання повідомлень з ЕСОЗ буде доставка пуш повідомлень через Дію. Про це також буде додатково поінформовано.
Якщо пацієнт не має телефону?
Пацієнти, які не мають телефону, як і раніше, зможуть отримати паперову довідку.
При реєстрації в електронній системі охорони здоров’я пацієнтів, які не мають телефону, з типом методу автентифікації пацієнта “за документами” лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що у е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код підтвердження.
Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику.