Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Серед дітей з тимчасово непідконтрольних територій Сходу та анексованого Криму зростає попит на дистанційну освіту в Україні – не тільки у випускників шкіл, а й в учнів молодших класів.
Кількість дітей з тимчасово непідконтрольних територій, які навчаються дистанційно/на екстернаті, зросла більш ніж на третину. Зокрема, у Луганській області з 487 учнів у 2015-2016 навчальному році до 747 у 2016-2017 навчальному році.
Зараз у Міністерстві освіти і науки України напрацьовують удосконалення системи дистанційної освіти в Україні та спрощення системи вступу до вишів і ПТНЗ через освітні центри «Донбас-Україна» та «Крим-Україна». Також Міністерство проводить моніторинг якості освітніх послуг переміщеними вищими навчальними закладами.
Серед основних потреб дистанційної освіти:
• необхідність розробки і затвердження Положення про дистанційну освіту в середній школі (де передбачити навантаження і тарифікацію вчителів, які здійснюють дистанційне навчання, максимальну кількість учнів в класі тощо) та механізму контролю навантаження вчителя;
• необхідність корекції навчальних планів під потреби дистанційного навчання, запровадження в штатний розклад посади інженера-техніка, завуча, класного керівника, розробки механізму використання залишків освітньої субвенції на потреби дистанційного навчання;
• брак інформації на непідконтрольних, окупованих територіях про дистанційне навчання;
• недостатня кількість шкіл та класів, які здійснюють дистанційне навчання, тощо.
Нагадаємо, що цього року через освітні центри «Донбас-Україна» та «Крим-Україна» в українські виші вступило 1550 осіб – це на третину більше ніж торік.
За матеріалами Міністерства освіти і науки України