
Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Також під час пресбрифінгу йшлося про запровадження Державною податковою службою електронних сервісів для платників податків.
Спікером з цього питання виступив заступник начальника управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Луганській області Роман Тішаков.
Він зазначив, що однією з таких послуг є «Електронний кабінет», яким безкоштовно можна скористатись цілодобово та отримати необхідну інформацію підприємствами, фізичними особами-підприємцями та громадянами з органів ДПС в режимі онлайн. А ще подавати звітність в електронному вигляді.
Найпопулярнішим серед користувачів області є сервіс відкритої частини «Електронного кабінету платника», користуватись послугами якого можна без ідентифікації особи.
У приватній частині цього сервісу надано, серед іншого, можливість перегляду персоніфікованого податкового календарю, облікових даних платника; подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики; перегляду та друку раніше поданої звітності; перегляду вхідних/вихідних документів; листування з органами ДПС; подання заяв, запитів для отримання інформації; інформація про стан розрахунків з бюджетом тощо.
Для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет.
Сьогодні на Луганщині кількість платників, які оцінили переваги користування ним, складає 27 тис. 847 осіб, з них понад 25 тис. – фізичні особи. Всього за допомогою Електронного кабінету до територіальних органів області за вказаний період подано 108 тис. 357 документів, з них юридичними особами – 29 тис. 24, фізичними особами-підприємцями та громадянами – 79 тис. 333.
Загалом Державною податковою службою реалізовані й інші електронні сервіси, а саме: Е-ПДВ, Е-Субсидія, Е-прозорро, Е-малятко, ID14 (передбачає одночасне оформлення першого паспорта громадянина України та податкового номера платника податків), програмні РРО, повернення переплат.
Найближчим часом ДПС заплановано запровадження ще шістьох нових сервісів, серед яких:
- FATCA - ратифікована Угода між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки щодо поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків». Для інформування ДПСУ створила на своєму сайті окрему сторінку щодо цієї Угоди, на офіційному вебпорталі ДПС створено банер «FATCA» (https://tax.gov.ua/baneryi/fatca/), де можна ознайомитись з нормативно-правовими актами, інструкцією користувача та відповідями на питання);
- Єдина звітність (ЄСВ+ПДФО) - введення об’єднаної єдиної форми звітності з ЄСВ та ПДФО, яка є більш уніфікованою з єдиним встановленим терміном подання до контролюючого органу;
- Електронні інкасові доручення - механізм інформаційної взаємодії при формуванні органами ДПС інкасових доручень (розпоряджень) в електронній формі, перевірці таких інкасових доручень (розпоряджень) Казначейством, їх транспортуванні до банків платників з використанням телекомунікаційних мереж з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг;
- Е-акциз - автоматизована система контролю за обігом підакцизних товарів, яка дозволить значно якісніше контролювати підакцизний товар, унеможливить їх тіньовий обіг та створить справедливі конкурентні умови для всіх учасників ринку (електронний документообіг в процесі виготовлення та обліку марок акцизного податку, а також обігу підакцизних товарів за допомогою QR – кодів та електронних чеків);
- Єдиний рахунок - запровадження спрощеної моделі сплати податків і зборів до державного та місцевих бюджетів із створенням максимально комфортних та зрозумілих для платника правил розрахунків з бюджетами та цільовими фондами, де платник самостійно управляє коштами на своєму єдиному рахунку, здійснює вибір лише двох параметрів – виду платежу та суми платежу, а формування усіх інших реквізитів платіжного документу система забезпечуватиме автоматично;
- скарги покупців (КЕШБЕК) – сервіс в Електронному кабінеті, де покупці сплативши за товар чи послугу від 850 гривень та більше, зможуть оскаржувати видані їм з порушеннями чеки. Після перевірки скарги контролерами та застосування штрафних (фінансових) санкцій до порушника (за рахунок цих санкцій), покупець отримуватиме свою компенсацію («кешбек»), яка складатиме 100 % вартості придбаних товарів (робіт, послуг), зазначених у скарзі.