Прес-центр4 травня 2017, 11:05

Як убезпечити себе від шахраїв та зберегти свої гроші на картці

Останнім часом громадянам часто надходять СМС-повідомлення «Вашу картку заблоковано» з проханням зателефонувати за вказаним номером телефону. Не підозрюючи, що їх обманюють, люди набирають номер і попадають на гачок шахраїв.

Зазвичай, шахраї влаштовують масовані розсилки по телефонним базам безвідносно до категорії абонента, навмання, шляхом підбору телефонних номерів.

Також трапляються такі ситуації, коли на телефон приходе смс-повідомлення з невідомого номера, про виграш автомобіля і необхідність сплатити внесок, або про блокування картки та інше. У такому випадку не треба передзвонювати на номер, що вказаний в такому повідомленні. Інакше – кошти будуть втрачені. А треба негайно подзвонити до Контакт-центру та повідомити про одержання підозрілої смс.

Щоб не стати жертвою шахрайства слід зажди пам’ятати, що співробітники банку ніколи не дзвонять клієнту з невідомого номера з метою отримання конфіденційної інформації по платіжній картці і не просять назвати ці дані по телефону.

Крім цього, необхідно знати особливості надісланих банком повідомлень:

в імені відправника завжди вказується Oschadbank, тобто повідомлення надходить виключно від Oschadbank і з жодних інших номерів надійти не може;
банк ніколи в повідомленні не просить йому передзвонити;
клієнт може зв’язатись з банком тільки за телефоном Контакт-центру: 0 800 210 800, який завжди вказується у повідомленні.

 

Щоб повністю убезпечити себе від шахраїв, Ощадбанк надає поради своїм клієнтам:

слід підключити смс-банкінг, щоб мати можливість доступу до інформації про історію руху коштів на своєму рахунку;
встановити ліміти на зняття готівки, розрахунки в торговельній мережі та гео-ліміти;
відкрити віртуальну картку для безпечних онлайн-покупок. Клієнт може відкрити її самостійно в веб-банкінгу та поповнювати безпосередньо перед здійсненням покупки через Інтернет. Закрити таку карту він також  сам зможе в будь-який момент.

 

За інформацією Ощадбанку