Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
З 20 жовтня одна з місцевих газопостачальних компаній припинила постачати газ своїм клієнтам у Луганській області. Відтепер 18 тисяч клієнтів у Сєвєродонецьку, Рубіжному, Лисичанську, а також у Сватівському, Сєвєродонецькому, Старобільському та Щастинському районах отримують газ коштом тимчасового механізму страхування споживачів і мають подати заявку на підключення до нового постачальника.
Це виключно стосується лише тих споживачів, які самостійно змінили постачальника природного газу, а не залишились споживачем ТОВ «Луганськгаз Збут». За інформацією пропонуємо звернутися до свого постачальника газу, за телефонами, яку вказані в платіжках за газ!
Ціна для клієнтів, що оберуть нового постачальника, у жовтні, як для клієнтів «постачальника останньої надії» (ПОН), буде дорівнювати 16,56 грн/куб.м з ПДВ, без вартості розподілу (доставки). ПОН – це тимчасове рішення для уникнення перебоїв з газопостачанням. За результатами урядового конкурсу функцію постачальника «останньої надії» тимчасово виконує ГК «Нафтогаз України». Проте клієнти ПОН не стають автоматично комерційними клієнтами ГК «Нафтогаз України». У порівнянні з підключенням клієнтів до ГК «Нафтогаз України» на комерційних умовах, ціна для клієнтів ПОН є вищою, а сервіси компанії є доступними лише частково.
Подавши заявку та уклавши договір з ГК «Нафтогаз України», жителі Луганської області та зможуть економити 52% на платіжках. Адже компанія пропонує своїм клієнтам одну з найвигідніших цін на газ серед постачальників на ринку – 7,96 грн/куб.м з ПДВ, без вартості розподілу (доставки) у рамках річного тарифного плану «Фіксований». Тобто економія у жовтні дорівнюватиме 8,60 грн на одному кубі.
Подати заявку на приєднання до ГК «Нафтогаз України» можна будь-яким зручним способом: онлайн – на сайті gas.ua або у веб-версії Приват24; у відділеннях партнерів – Ощадбанк, ПУМБ, ТАСКОМБАНК та у мережі страхової групи «ТАС».
Для оформлення заявки клієнту потрібно заповнити коротку форму та надати кілька документів: паспорт, ІПН, документ про право власності на житло та згоду співвласника, якщо право власності оформлено на кількох співвласників житла, а також вказати свій EIC-код (16-значний персональний газовий номер об’єкта).
Якщо заявка була оформлена правильно, після її опрацювання протягом 3–5 робочих днів клієнт отримає інформацію від ГК «Нафтогаз України» про успішний перехід та подальші інструкції. Щойно перехід буде завершено, клієнт отримуватиме платіжки за спожитий газ уже від ГК «Нафтогаз України». Замінювати труби у разі зміни постачальника не потрібно: газ доставлятиметься тією ж трубою та з використанням того самого обладнання. Газопостачання під час чи після зміни компанії у клієнта не припиняється.