Прес-центр5 cічня 2018, 11:01

Дайджест з найцікавішою інформацією зі сторінок проекту Представництва ЄС в Україні

Смачна євроінтеграція, або який шоколад з Нового року їстимуть українці? Згідно з Угодою про Асоціацію з Європейським Союзом у 2018 році Україна повинна регулювати якість шоколадних продуктів за стандартами ЄС. Вже з 1 січня 2018 року в Україні діятимуть обов’язкові до виконання норми якості шоколаду. За якими критеріями визначатиметься якість шоколаду та що зміниться для споживача і виробника, читайте за посиланням:
Детальніше: http://bit.ly/2BNn24R

Україна запроваджує сервіси електронної ідентифікації за європейськими стандартами 21 грудня, Міністерство юстиції України розпочало випуск ключів для накладення та перевірки електронного цифрового підпису із сертифікатами, які відповідають міжнародним алгоритмам криптозахисту, що дозволить гармонізувати електронний документообіг із країнами ЄС, а також запровадити сучасний механізм електронної ідентифікації Mobile ID 
Детальніше: http://bit.ly/2BkQ6jS

Україні треба налагоджувати ефективний культурний діалог із ЄС Культура лежить в основі європейських цінностей, тож Україні для зближення з Євросоюзом потрібно налагоджувати ефективний культурний діалог з країнами ЄС http://bit.ly/2zyVlyQ. Пан Мінгареллі розказує, як викорис-товувати українську спадщину для утвердження верховенства права, що наразі є одним із основних викликів перед Україною 
Детальніше: http://bit.ly/2pTPpgj

Як українське яблуко потіснило польське на полиці супермаркету Великобританії 2 роки переговорів з провідною мережею магазинів у Великобританії, 12 сторінок Договору з вимогами, проходження тесту на наявність пестицидів в незалежній лабораторії Великобританії, невдалі перші поставки – непростий, та успішний шлях українських яблук до раціону англійців.
Детальніше: http://bit.ly/2zGXk00

Як український бізнес завойовує ринок ЄС З моменту підписання Угоди про зону вільної торгівлі з ЄС минуло майже два роки. За даними Міністерства економічного розвитку і торгівлі частка ЄС у зовнішній торгівлі нашої країни становить 40%. Все про труднощі та переваги торгівлі з ЄС з вуст підприємців, котрі пройшли шлях від бізнес-ідеї до європейського споживача.
Детальніше читайте за посиланням:
http://bit.ly/2ChFJyD

Єврокомісія виділяє 1,5 млн євро на розвиток креативних просторів Креативні хаби, коворкінги та інші місця для роботи чи творчості зараз стають ще більш популярними. Європейська комісія оголошує конкурс проектних пропозицій Культурні й креативні простори міста», у якому можуть взяти учать як громадські, так і приватні організації. Дедлайн подачі заявок до 5 лютого 2018 року. 
Деталі конкурсу за посиланням: http://bit.ly/2AheXEE

ЄС став головним покупцем української цибулі Особливий попит в ЄС на чищену цибулю, і українські компанії не бояться розвивати цей напрямок у виробництві. В період з червня по жовтень 2017 року з України було вивезено майже 1,5 тис. тонн свіжої цибулі, тоді як рік тому за аналогічний період обсяг експорту склав 2,3 тис. тонн. Про причини скорочення поставок та експорт до ЄС: http://bit.ly/2lebLnS

ДЖЕРЕЛО