![](/sites/all/themes/tiun/img/loga_logo.png)
Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
23.02.2018 в смт. Новоайдар у великій залі райдержадміністрації зібрались представники Новоайдарського та Попаснянського районів. Делегація зі Станично-Луганського району не приїхала зіславшись на сесію та інші важливі справи.
Присутні розглядали ряд питань щодо позиціонування області.
Мета – підвищити позитивне сприйняття Луганського регіону в контексті реалізації Стратегії розвитку 2020. Як звісно цей процес триває та його завданнями за останні два місяці були:
-розробика інструментарію для підвищення позитивного сприйняття та інформування місцевих мешканців та потенційних партнерів щодо реалізованих проектів та ініціатив в рамках виконання Стратегії економічного і соціального розвитку Луганської області;
-забезпечення широкого залучення місцевого населення, інституцій громадянського суспільства та ЗМІ до обговорення процесу розробки цього інструментарію та відповідних результатів досліджень.
Спікери: Михайло Снопенко, Ганна Борова.
Експерти з наукового світу - Євген Овчаренко, Наталя Держак; громадськості - Інна Семененко, Руслан Галгаш, Андрій Жидков; Агенції стійкого розвитку Луганського регіону - Олена Козлюк, Артем Беднарский; радник члена Національної ради з питань телебачення і радіомовлення - Іван Зайченко
Всі розуміють, що процес формування іміджевої політики – це процес й зараз закінчено тільки аналітичний компонент, але який дає право рухатись далі та зробити ключові висновки:
“Население Луганской области – толерантное, любящее свой край, поддерживающее совместную деятельность, с активной жизненной позицией среди женщин, и с типично выраженной базовой потребностью в защите (безопасности)”
“Луганская область – имеет большой потенциал для развития, но недостаточно его реализует, в т.ч. из-за проблем с логистикой, низкой деловой активностью”
“Устойчивых и резко выделяющихся образных ассоциаций с регионом, как и местных достопримечательностей не установлено”
“ При наличии общественного интереса к региону, в национальных СМИ мало внимание уделяется развитию Луганской области. В информационном поле доминирует информация про АТО, много информационных сообщений подаются совместно с Донецкой областью (Донбассом)”
Що далі?
Далі до квітня місяця триватиме компонент “Брендобудування”.
На діалогах, що відбулись за кластерним принципом у Сєвєродонецьку (20.02.2018), Сватові (21.02.2018), Старобільську (22.02.2018) та Новоайдарі (23.02.2018) за участю біля 300 представників інших районів та громад Луганської області, були представлені на обговорення наступні висновки:
Основная цінность регіону – люди (у сучасності та видатні);
Ключова ідея — різноманітність (толерантність, багатогранність) і захист (безпека);
Ключовий посил — «відкрити», «побачити», «схід України (які не Донбас)»;
Стиль — новий, сучасний;
Колір: зелений, жовтий (золотий)