Прес-центр14 листопада 2018, 10:11

Новий та сучасний інвестиційний промо-ролик "TIME TO INVEST"

Командою Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності, спільно з місцевою відео-студією «Наше кіно», було створено сучасний інвестиційний промо-ролик «TIME TO INVEST». В ньому використано графічний дизайн, 2-D анімацію  та 3-D графіку. Створення продукту стало можливим завдяки підтримці наших надійних партнерів – Програми розвитку ООН в Україні в рамках «Програми відновлення та розбудови миру».

Промо-ролик є логічним продовженням Інвестиційного паспорту та більш детально й наглядно розкриває яким чином можливо перетворити наші слабкі сторони на переваги, відображає невичерпні можливості регіону як перспективної території для залучення інвестицій, презентує Луганщину, про яку ми мріємо та будуємо. Формат промо-ролика – динамічна зйомка з головним акцентом на висококваліфікованих трудових ресурсах, інвестиційних перевагах та перспективних напрямках для інвестування.

Трихвилинний ролик створено у двох версіях: українській та англійській. Саме англійська версія надасть можливість ознайомити широкий міжнародний загал з інвестиційним потенціалом Луганщини.

Луганщина – це хаб можливостей для інвесторів! Це край, де живуть привітні та працьовиті люди. Луганщина – регіон де можна жити, творити та працювати!

Наша спільна мета – успішна Луганщина! Тож, прошу вас використовувати продукт для популяризації і широкої промоції Луганщини, її інвестиційного потенціалу, бо промо-ролик – це потужний інформаційний ресурс!

Промо-ролики можна переглянути та завантажити за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=DSp4z8gk2SY  – українська версія;

https://www.youtube.com/watch?v=tLYGgWVk7Uw&t=15s – англійська версія.

Також промо-ролик розміщено на офіційній сторінці Департаменту в соціальній мережі Facebook за посиланням https://bit.ly/2T3l1ux.