![](/sites/all/themes/tiun/img/loga_logo.png)
Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Програма «U-LEAD з Європою» є однією з найбільших програм міжнародної технічної допомоги для України з підтримки децентралізації. Програма фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею, Швецією. «U-LEAD з Європою» робить внесок у створення багаторівневої системи управління на місцевому рівні, яка є прозорою, підзвітною та реагує на потреби громадян.
Фази впровадження Програми «U-LEAD з Європою» в частині створення Центрів надання адміністративних послуг (2018 - 2020 роки, перший раунд відбору – березень-травень 2018 р.)
У Програмі можуть брати участь органи місцевого самоврядування (далі - ОМС) усіх міських, селищних та сільських територіальних громад зазначеної нижче цільової групи (далі – громади). Заявку на перший раунд відбору на отримання допомоги у створенні або модернізації ЦНАП можуть подати такі суб’єкти місцевого самоврядування:
Дедлайн - 31 березня 2018 року.
Заявка разом з додатками заповнюються он-лайн на сайті: tsnap.ulead.org.ua
1) об’єднані територіальні громади (ОТГ), орієнтовно з кількістю від 5 тисяч мешканців
2) громади, які перебувають у процесі об’єднання (на етапі коли місцевими радами вже прийнято рішення про об’єднання згідно з перспективним планом формування територій громад відповідної області), з кількістю від 5 тисяч мешканців
3) інші територіальні громади сіл, селищ, міст (і згідно з перспективним планом розвитку територій відповідної області центр яких є центром ОТГ або належить до категорії міст обласного значення), з кількістю від 5 до 50 тисяч мешканців
4) спільні заявки від об’єднань кількох суб’єктів, перерахованих у пунктах 1-3 (при поданні спільної заявки необхідною умовою є договір про співробітництво територіальних громад у сфері адмінпослуг, зареєстрований у Мінрегіоні), незалежно від кількості мешканців.
Пріоритетним завданням Програми залишається підтримка створення ЦНАП в ОТГ та в громадах – потенційних центрах ОТГ (згідно з перспективними планами). Загальна кількість Учасників Програми до 2020 року складе до 600 (з урахуванням 26 ЦНАП Початкової фази) і вони будуть відібрані у 4-х раундах. В рамках першого раунду відбору буде відібрано до 150 Учасників.
Програма пропонує наступні види допомоги:
1. Інституційний розвиток.
2. Матеріальна допомога.
3. Спеціальні види допомоги.
Перелік документів для участі у програмі:
Створення ЦНАП
Для участі у відборі на будь-який вид допомоги, в тому числі на спеціальну допомогу, Учасник відбору, який не має працюючого ЦНАП, подає такі документи:
1) лист-клопотання про участь у відборі за підписом керівника ОМС (голови громади) – Учасника відбору;
2) заявку (у тому числі визначені заявкою додатки) відповідно до визначеної Програмою форми (заповнюється он-лайн). Заявки подані у неналежній формі відхиляються без розгляду;
3) поверховий план приміщення для ЦНАП (наявного або запланованого до ремонту, реконструкції), у якому позначаються розміщення секторів очікування, інформування та обслуговування; інших складових ЦНАП. Також на цьому плані позначаються плановані робочі місця працівників ЦНАП та, у разі наявності - представників суб’єктів надання адмінпослуг. Обов’язково повинні додаватися фото усіх приміщень ЦНАП, будівлі загалом та прибудинкової території;
4) гарантійний лист щодо співфінансування заходів за рахунок коштів місцевого бюджету, з посиланням на рішення відповідної ради та підписаний місцевим головою. При цьому до співфінансування не належать видатки на оплату праці персоналу ЦНАП, комунальні платежі та інші поточні видатки на утримання ЦНАП, а також видатки, які не пов’язані безпосередньо з ЦНАП (як-от, ремонт покрівлі, підведення комунікацій і т.п.).
Модернізація ЦНАП
Для участі у відборі на будь-який вид допомоги, в тому числі на спеціальну допомогу, Учасник відбору, який має працюючий ЦНАП, подає такі документи:
1)-4) з пункту 6.1, а також:
5) копію рішення про утворення ЦНАП;
6) копію рішення про затвердження структури виконавчих органів з відповідним додатком;
7) копію штатного розпису ЦНАП або підрозділу, на який покладається керівництво та відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;
8) у разі утворення ЦНАП як постійно діючого робочого органу - копію рішення про визначення посадового складу ЦНАП;
9) у разі утворення / модернізації спільного ЦНАП з райдержадміністрацією (в тому числі з ліквідацією ЦНАП райдержадміністрації) – обов’язково додається відповідний лист підтримки заявки головою районної державної адміністрації або угода (договір / меморандум) про співпрацю.
На спеціальний вид допомоги на спеціалізоване обладнання (електронна система керування чергою) Учасником відбору додатково подається лист-обґрунтування гостроти проблеми у довільній формі.
На спеціальний вид допомоги на мобільний ЦНАП Учасником відбору додатково подається лист-обґрунтування потреби мобільного ЦНАП із визначенням орієнтовного графіку та маршруту.