Прес-центр1 березня 2018, 14:03

Відбувся цикл тренінгів «Фандрайзинг та краудфандинг для реалізації бізнес-проектів» для бізнес-кола регіону

За ініціативи Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності відбулися тренінги «Фандрайзинг та краудфандинг для реалізації бізнес-проектів» для активнихі верств населення та бізнес-коло регіону за підтримки ПРООН в Україні та фінансової допомоги Уряду Японії.

Тренінги проводились у містах Рубіжне та Сєвєродонецьк, бізнес-тренер Олександр Бабій познайомив учасників з таким сучасним інструментом як фандрейзинг. Як приклад це надзвичайно популярна тема серед спільноти українських благодійних організацій. Адже для досягнення благодійних цілей необхідне постійне залучення ресурсів, які б допомагали рухатись за визначеними напрямками. Фандрейзинг саме і є тим процесом, що спрямований на залучення необхідних ресурсів.

Фандрейзинг (англ. Fundraising) - процес залучення грошових та інших ресурсів організацією (переважно некомерційною / благодійною) з метою реалізації певного соціального проекту або серії проектів, об'єднаних однією спільною ідеєю, або ж «вектором руху». Кошти можуть надходити від приватних осіб, комерційних організацій, фондів, урядових організацій.

Організація фандрейзингу передбачає:

-пошук потенційних джерел фінансування;
-обґрунтування потреби в коштах і узгодження з інтересами потенційних фінансових донорів;
-формування, підтримку і розвиток зв'язків із фінансовими донорами;
-формування громадської думки на користь підтримки діяльності організації;
-вибір зручного інструменту фандрейзингу, який відповідає потребам та можливостям організації;
-здійснення фандрейзингової акції чи кампанії;
-звітування за результатами фандрейзингу.

Іншою темою для тренінгів було обрано краудфандинг. Спеціаліст з краудфайдингу Денис Бортніков ознайомив присутніх з особливостями даного інструментарію та на прикладі роботи з українською площадкою "Спільнокошт", де Ваш вклад в розвиток сильного і відкритого суспільства може допомогти зібрати гроші на цікавий проект. Або Ви можете знайти стартовий капітал для соціального бізнесу, гроші на розробку винаходу, зйомку фільму та інше. Гарна мотивація стати співзасновником добрих справ – підтримати коштами кращі проекти.

“Фінансування натовпом” –  саме так буквально перекладається слово crowdfunding, яке останнім часом все частіше й частіше можна зустріти не лише на сторінках технологічних блогів, а й в реальному житті. Здавалось би, це дуже проста ідея, але чомусь саме в наш час вона отримала стрімке поширення та справжнє застосування. Як зібрати гроші на свій проект, чому люди підтримують одне одного, та як виглядає краудфандинг в Україні.

Джерело