Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
За даними Антимонопольного комітету України (АМКУ) про результати дослідження ринку послуг з прийому готівкових платежів від фізичних осіб за житлово-комунальні послуги виявлено неправомірність сплати громадянами комісії в банку або поштовому відділенні при оплаті послуг ЖКГ, якщо дані витрати закладені в тарифи на послугу підприємств (http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/131112).
АМКУ зазначило, якщо постачальник комунальних послуг, уклав договір і сплачує банку або «Укрпошті» витрати на прийом платежів, споживачам часто доводиться платити комісію двічі.
У разі відсутності договору про прийом платежів між постачальником комунальних послуг та банком або «Укрпоштою», постачальник послуг не несе витрати на оплату комісійної винагороди за прийом платежів від споживачів.
З метою захисту споживачів та уникнення подвійної оплати з комісійної винагороди за прийом платежів при сплаті за спожиті комунальні послуги, Департаментом житлово-комунального господарства облдержадміністрації 08.11.2016 надано доручення керівникам підприємств тепло-, водопостачання та водовідведення області забезпечити укладання договорів з установами, які приймають зазначені платежі, з врахуванням закладених в тарифах витрат за прийом платежів.
Крім того, за інформацією Правління Ощадбанку (яке опубліковано на офіційному Інтернет-сайті Ощадбанку http://www.oschadbank.ua/ua/press-service/news/4336457/) прийнято рішення про перенесення терміну введення в дію рішення Тарифного комітету щодо впровадження комісії за прийняття комунальних платежів, з метою опрацювання із відповідними органами державної влади механізму, який дозволить залишити безкоштовною оплату комунальних послуг для найменш забезпечених верств населення (отримувачів субсидій).