Прес-центр5 лютого 2021, 13:02

Літнім людям допомагають сплачувати за комунальні послуги дистанційно

Кабінет Міністрів України подовжив до 31 грудня 2021 року термін реалізації експериментального проєкту щодо формування навичок та популяризації дистанційної оплати житлово-комунальних послуг серед одержувачів пенсій та грошової допомоги.

Інформаційна платформа «Допомога поруч» (https://dopomoga.msp.gov.ua/) запрацювала з 10 квітня 2020 року.

«Її запровадили для більш широкого залучення уповноважених банків до реалізації експерименту та у зв’язку із проведенням протиепідемічних заходів – у співпраці Уряду з обласними державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування та Пенсійним фондом України», – зазначив директор Департаменту житлово-комунального господарства облдержадміністрації Віталій Сурай.

Проєктом, зокрема, передбачено проведення оплати за спожиті житлово-комунальні послуги серед одержувачів пенсій та грошової допомоги на довільні реквізити через дистанційні канали обслуговування.

Це мобільний додаток та інтернет-банкінг (АТ «Приватбанк» – https://privatbank.ua/, АТ «Ощадний банк України» – https://www.oschadbank.ua/ua, Portmone – https://www.portmone.com.ua/?gclid=EAIaIQobChMImqiLiLbS7gIV1fZRCh0LkgNBE..., iPay – https://www.ipay.ua/ua, EasyPay – https://easypay.ua/ua).

Крім того, в системі банк-online можна зареєструватись без відвідування відділень банку: https://www.privat24.ua/, телефон гарячої лінії АТ «Приватбанк» – 3700, https://www.oschadbank.ua/ua/public-service, телефон «гарячої» лінії АТ «Ощадний банк України» – 0 800 210 800, або інші установи.

Важливо, що можна отримати регулярне смс-інформування про роботу систем дистанційного обслуговування та «гарячих» телефонних ліній, можливості дистанційної оплати за спожиті житлово-комунальні послуги тощо.

Відеоінструкція щодо користування платформою «Допомога поруч» розміщена за посиланням https://youtu.be/iAvuTNC2lvE.