Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Про підготовку до проведення щорічного бізнес-заходу «Схід-Експо 2019», що відбудеться у Києві, на брифінгу для ЗМІ розповіла заступник директора Департаменту економічного розвитку, зовнішньоекономічної діяльності та туризму облдержадміністрації Людмила Ахтирська.
Вона, зокрема, повідомила, що проведення виставки-презентації малих та середніх підприємств Луганської, Донецької та Запорізької областей, індивідуальних бізнес-зустрічей із потенційними партнерами заплановано 8 та 9 листопада 2019 року у конгрес-центрі «Український дім» (м. Київ, вул. Хрещатик, 2) у рамках щорічного бізнес-заходу «Схід-Експо 2019», який реалізується Програмою ООН.
Підприємці та гості зможуть відвідати панельні дискусії, презентації та тематичні секції, присвячені економічним та інвестиційним перспективам вищеназваних областей.
Також в рамках заходу відбудеться ярмарок, під час якого учасники виставки зможуть реалізувати свою продукцію відвідувачам.
Очікується, що «Схід-Експо 2019» відвідають понад 3 000 гостей та близько 200 компаній.
Свою продукцію на виставкових стендах презентують близько 40 виробників Луганщини. Це товари легкої та харчової промисловості, текстиль, кераміка, поліграфічна продукція тощо.
Людмила Ахтирська зауважила, що під час заходу майстри зі Сходу України проводитимуть майстер-класи з гончарства, вишивання, хенд-мейду та інших ремесл.
Окремою подією стане показ одягу регіональних виробників.
Під час «Схід-Експо 2019» також відбудеться прем’єр-показ мотивуючих відео історій про підприємців зі Сходу в межах кампанії «Великі історії малого бізнесу» підприємців з Луганської області, які отримали гранти від ПРООН.
Спікер наголосила, що участь у «Схід-Експо 2019» для підприємств є безкоштовною. За рахунок ПРООН здійснюються витрати на оренду виставкового залу, виставкових конструкцій, вантажного транспорту для перевезення обладнання/продукції, організацію B2B переговорів, створення каталогу учасників та інформаційну кампанію з підтримки заходу.