Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Сьогодні, 1 березня на апаратній нараді за участі керівництва області обговорили низку питань, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності Луганської області, її сталого розвитку та перспективних шляхів зростання.
Про стан справ щодо проведення суспільно корисних робіт та їх фінансування в містах та районах області доповів директор обласного центру зайнятості Сергій Болотський. За його словами протягом 2015 року обласний центр зайнятості спільно з органами місцевого самоврядування забезпечив участь у громадських роботах 5 тисяч безробітних жителів області та внутрішньо переміщених осіб. Вони залучались до робіт з благоустрою, надання консультаційних послуг в органах соціального захисту. Із загальної кількості 300 чоловік вдалось працевлаштувати на постійній основі. На 2016 рік заплановано фінансування подібних робіт на суму в 2 млн 320 тис. грн.
Про повноваження та сферу діяльності Державної архітектурно-будівельної інспекції України на території Луганської області та підсумки роботи структурного підрозділу Державної архітектурно-будівельної інспекції за 2015 рік поінформував директор Державної архітектурно-будівельної інспекції Сергій Галіцин. Головною метою діяльності територіального підрозділу Державної архітектурно-будівельної інспекції України є моніторинг додержання норм чинного законодавства у сфері забудови. У свою чергу перший заступник голови облдержадміністрації Єлизавета Пушко-Цибуляк закликала до більшої прозорості в роботі установи та на необхідності залучення громадськості та засобів масової інформації до процесу перевірки процесу забудови.
Наступним про результати розвитку Білокуракинського району в 2015 році інформував голова Білокуракинської райдержадміністрації Сергій Іванюченко. У районі активно працює програма енергозбереження та використання альтеративних джерел палива, залучається допомога міжнародних донорських організацій. Разом з тим в районі наявна ситуація із виплатою заборгованості заробітної платні, яка складає понад 600 тис. грн. та яку утворили підприємства переведені з окупованих територій області. Гострою залишається проблема придбання за гідною ціною молока у населення та його подальшої переробки, оскільки подібні підприємства в районі відсутні, також в районі наявні питання екологічної безпеки. За результатами доповіді керівництвом області надані доручення щодо опрацювання проекту ремонту очисних споруд в районі.
Заступник директора Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації Юрій Інкелевич поінформував про результати роботи у 2015 році. За інформацією посадовця на підконтрольні українській владі території Луганщини переведено 14 обласних закладів охорони здоров’я. Збережено систему підготовки професійних медичних кадрів, зокрема, протягом року навчальними закладами області підготовлені та працевлаштовані 360 спеціалістів. Спільно з Інститутом серця МОЗ України та інститутом Амосова проведено 124 операції на серці, надаються послуги із психологічної реабілітації учасників АТО, здійснюються санаторне оздоровлення ветеранів війни та чорнобильців. У перспективах планується відкрити відділення судової експертизи в Лисичанську та Попасній, станцію швидкої допомоги у Райгородці для обслуговування жителів Трьохізбенки.
Наступною заслухали інформацію Головного управління Держсанепідслужби про роботу у 2015 році від його начальника Володимира Жданова. За його словами у пріоритеті уваги державного органу перебувають: процес вакцинації населення, додержання санітарних норм у водному господарстві (3,8% води не відповідають нормам чинного санітарно-епідеміологічного законодавства), сировина для харчової продукції (на 10% знизилась якість молочної продукції порівняно з 2014 роком), відповідність робочих місць нормам СЕС.
Наприкінці наради керівництвом облдержадміністрації надані доручення щодо формування сучасної системи електронного контролю за станом виконавської дисципліни структурних підрозділів облдержадміністрації.