Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Заступницею голови облдержадміністрації Катериною Безгинською проведено робочу нараду керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти з питань створення та функціонування навчально-практичних центрів.
Звертаючись до директорів закладів, вона підтримала пропозиції щодо створення НПЦ не лише в містах, а й у сільських районах на базі професійних аграрних ліцеїв.
Крім того, Катерина Безгинська дала доручення посилити контроль з боку керівників закладів і Департаменту освіти та науки облдержадміністрації за своєчасним використанням державної субвенції для придбання обладнання та матеріалів для НПЦ.
Вона наголосила на необхідності активізації співпраці з місцевим бізнесом та державними або комунальними підприємствами регіону – замовниками робітничих кадрів і запропонувала долучити до роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти галузеві та регіональні об’єднання роботодавців Луганської області, щоб спільно провести засідання «круглого столу» із визначенням шляхів їх подальшої ефективної співпраці.
У свою чергу, директор Департаменту освіти і науки Юрій Стецюк зазначив, що в області функціонують шість НПЦ, у тому числі п’ятьстворено за бюджетні кошти. Один – за кошти соціальних партнерів.
У 2021 році заявки двох закладів включили до переліку закладів професійної (професійно-технічної) освіти, на базі яких за умови фінансування 30 % з місцевого та 70 % з державного бюджету планується створення ще одного НПЦ за професією «Кухар. Кондитер» (у Вищому професійному училищі № 92) та удосконалення вже існуючого навчально-практичного центру у Вищому професійному училищі № 94.
Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Луганській області Володимир Артюшенко презентував результати проведеного Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області моніторингу діяльності НПЦ та окреслив проблемні питання щодо навчально-методичного забезпечення освітньої підготовки у них.