Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
На засіданні колегії підбито підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за І квартал 2023 року.
У її роботі взяла участь заступниця голови Луганської обласної державної адміністрації Катерина Безгинська.
Вона відзначила співпрацю обласної державної адміністрації та Головного управління щодо погашення заборгованості підприємств Луганщини перед Пенсійним фондом. Спостерігається й результативність роботи фахівців Фонду по наданню консультацій з питань пенсійного законодавства вимушеним переселенцям у гуманітарних хабах, за допомогою постійно діючих телефонних «гарячих ліній» та через вебпортал Пенсійного фонду України, інформування жителів області через електронні ЗМІ.
Протягом звітного періоду Головним управлінням забезпечено пенсійними виплатами 325,8 тисячі пенсіонерів, у тому числі 9,4 тисячі військових пенсіонерів.
Станом на 1 квітня середній розмір пенсії цивільних пенсіонерів складає 5 973 гривні. У порівнянні з початком 2023 року середній розмір пенсії збільшився на 674 гривні або майже на 13 %. Середня пенсійна виплата колишнім військовослужбовцям складає 8 612 гривень.
Також здійснено фінансування страхових виплат по Луганській області 8 670 потерпілим на виробництві та особам, які мають право на такі виплати у разі смерті потерпілого, на загальну суму майже 89 млн гривень.
Неможливість структурними підрозділами Головного управління безпосередньо приймати мешканців Луганської області у відділах обслуговування призвела до активізації інших форм комунікації.
Так, тільки за допомогою телефонів «гарячих ліній» надано 5 576 консультативних послуг. Переважну більшість тих, хто звернувся, а це 21 %, цікавили питання щодо нарахування та виплати в умовах воєнного стану житлових субсидій та пільг, проведення індексації (12 %), виконання органами Пенсійного фонду судових рішень (6 %).
Окремо слід відзначити налагодження співпраці з органами місцевого самоврядування Луганщини та проведення працівниками Управління обслуговування громадян 42 інформаційних кампаній з населенням у гуманітарних хабах громад Луганської області в різних регіонах України для надання роз'яснень щодо користування відомчим вебпорталом та спектру послуг, які надаються органами Пенсійного фонду України. За їх результатами консультаційні послуги отримали майже 600 громадян.
За звітний період Головним управлінням опрацьовано 2 491 звернення, що більш ніж вдвічі більше минулорічного показника, причому 72 % цих звернень надійшло через вебпортал Пенсійного фонду в електронному вигляді.
За словами начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Ольги Шарунової, пріоритетними завданнями залишаються утримання роботи управління по всіх напрямках діяльності, успішна реалізація нових функцій та вжиття максимально можливих заходів з питань надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України, щоб найбільш вразливі категорії населення постійно відчували підтримку держави, й обов’язково своєчасно отримували виплати всіх гарантованих нарахувань.