Прес-центр25 червня 2022, 15:06

Потенційні вступники до вишів можуть отримати телефонні та онлайн-консультації у Міністерстві освіти і науки

На період вступної кампанії (24 червня – 9 вересня 2022 року) розпочала роботу консультативна телефонна лінія МОН «Вступна кампанія 2022 року» за номером 0 (800) 50-45-70. У зазначені строки також приймаються звернення громадян за адресою електронної пошти (vstup2022@mon.gov.ua).

Експерти МОН консультують задля забезпечення належного контролю за проведенням вступної кампанії, організації особистого прийому громадян, консультування з питань вступу до закладів освіти та оперативного реагування на можливі факти порушення.

Крім того, можна звертатися за телефоном урядової гарячої лінії – 1545 (для осіб із ТОТ – 0 800 50 44 25).

З питань щодо документів про повну загальну освіту:
+38 (044) 481-47-62;
+38 (044) 481-47-66.

Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів і подання електронних заяв здійснюють експерти ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс»:
+38 (044) 290-18-13;
+38 (067) 551-24-74;
+38 (093) 342-38-63;
+38 (095) 281-13-54;
vstup@inforesurs.gov.ua.

У розв’язанні питань щодо вступних випробувань до закладів вищої освіти (ЗНО, ЄВІ/ЄФВВ, НМТ, МКТ/МТКН) допоможуть експерти Українського центру оцінювання якості освіти:
+38 (044) 486-09-62;
+38 095 903 95 10;
zno_info@testportal.gov.ua.

Вступникам до закладів професійної освіти нададуть консультацію за номерами:
+38 (044) 287-82-46;
+38 (044) 287-82-13.

З питань виявлення порушень вимог чинного законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти допоможуть експерти Державної служби якості освіти:
+38 (044) 236-33-58;
+38 (044) 236-34-31;
vstup@sqe.gov.ua.