Прес-центр8 листопада 2016, 14:11

Протягом чотирьох років обслуговування пенсіонерів перейде на якісно новий рівень

Спікером сьогоднішнього брифінгу для ЗМІ стала начальник головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Ольга Шарунова. Вона розповіла про стратегію модернізації та розвитку Пенсійного фонду України до 2020 року, яка була затверджена Урядом у вересні поточного року.

Насамперед, це передбачає: технічне переоснащення, втілення сучасного програмного забезпечення, впровадження нових сервісів для покращення обслуговування громадян та оптимізацію структури Фонду.   

Вона зазначила, що в рамках реалізації цих планів на цей час чимало зроблено, у тому числі, в Луганській області.

Так, успішно працює оновлений веб-портал Фонду. Громадяни передпенсійного віку мають можливість за допомогою електронного калькулятора самостійно порахувати свою пенсію. Так саме й пенсіонери за бажанням уточнюють нагальні питання їх пенсійного забезпечення.

Також співробітниками органів Пенсійного фонду області активно впроваджуються консультації наших громадян за допомоги онлайн- і скап-зв’язку. Лідери у цьому процесі – Новопсковський та Новоайдарський райони.

Сьогодні органи Пенсійного фонду активно займаються переходом на електронне зберігання та облік документів: оформлено вже 2700 справ пенсіонерів.

«Наша мета – за чотири роки реформування Фонду перейти на якісно нове обслуговування наших пенсіонерів», – зауважила Ольга Шарунова.