Прес-центр13 грудня 2016, 11:12

Рятівники області розповіли про підготовку до роботи в зимовий період

Сьогодні, 13 грудня, начальник управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації Володимир Мирошниченко та начальник управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Луганській області Ігор Савельєв під час брифінгу розповіли про підготовку відповідних служб області до роботи під час погіршення погодних умов в зимовий період.

Під час виступу Володимир Мирошниченко повідомив, що у зв’язку з приходом Балтійського циклону в східній частині нашої країни з 12 грудня ускладнилися кліматичні умови. Зокрема, прогнозуються рясні опади, зниження температури повітря до ‑13..-19°С, на дорогах снігові замети та ожеледиця. За його словами здійснюється цілодобовий моніторинг поточної ситуації в регіонах області, організовані пункти обігріву та надання невідкладної медичної допомоги. Також розроблені плани реагування на виникнення надзвичайної ситуації на об’єктах життєзабезпечення населених пунктів регіону. При ускладненні стану до роботи долучатимуться штаби та комісії, які діють у містах і районах.

Спільно зі співробітниками ГУ Національної поліції в Луганській області організовані місця для відстою вантажного транспорту на під’їздах до населених пунктів, щоб уникнути можливості створення дорожніх заторів.

Крім того, автопарк ДП «Луганський облавтодор» приведений у належний стан, виконується щоденне чергування, створений запас палива та противоожеледних матеріалів.

Разом з тим, начальник управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Луганській області Ігор Савельєв звернувся до ДП «Луганський облавтодор» та органів влади на місцях щодо організації роботи на випередження. Також він нагадав, щоб громадяни дотримувалися заходів безпеки під час використання обігрівачів та інших автономних засобів опалення в зимовий період.

Особливу увагу доповідач приділив розгорненню в містах та районах Луганщини пунктів обігріву. За його словами, послугами зазначених пунктів вже скористалися понад дві тисячі осіб.